7 Şubat 2015 Cumartesi

Baştan Çıkarıcı Atıştırmalıklar-Tara Sivec




Orjinal Adı:Seduction and Snacks 
Edisyon Adı :Baştan Çıkarıcı Atıştırmalıklar
Yazar : Tara Sivec
Çeviri :Ezgi Akar
Yayınevi :Aspendos Yayınları
Goodreads Puanı :5/4,23
Puanım :5/3


Yazarı uzun zamandır merak merak ediyordum. Ülkemizde yayınlanan ilk kitabı Güzel Bir Yalanı çok merak etmiş ama okumamıştım. Yazarı Baştan Çıkarıcı Atışmalar kitabı ile tanıdım.Aıkçası kitabı elmime alırken bu kadar ağır argo ve küfür  olacağını tahmin etmesem de başta yadırgadım özellikle bazı kelimeler ve dört yaşındaki bir çocuğun ağzından duymak beni şok etti...


Fakat her nedense sonra alıştım. Bazı sahnelerinde okurken kahkahalarımı tutamadım..
Sadece şunu belirteyim kafanız çok bozuksa atayım anasını diyorsanız alın okuyun bence.
Araştırmalarıma göre ise bu kitap bir serinin ilk kitabı imiş.. Ne diyeyim kafam bozuk olursa yine alıp okurum. Bu roman kesinlikle benim tarzım değil aslında ama kitabı sevimli buldum.


Yıllar önce bir gece tek ilişkisini yaşadığı adamın ismini öğrenemeden izini kaybeden Claire'in tüm hayatı o geceden sonra kökünden değişecektir. Çünkü hamile kalmıştır. Tam bir veled olan Gavin'in babası ile karşılaşmak dört yıl sonra tesadüfen gerçekleşecektir.
Carte ise bu çikolata parfümlü genç kızı aklından çıkarmamış deli gibi heryered çikolata parfümlü bu genç kızı aramıştır..
Kısaca yen bir tesadüf yani bir başlangıç...Ve muhteşem veled Gavin...Çok eğlenceli idi...

Chocolate Lovers

1. Seduction and Snacks (2012)Baştan Çıkarıcı Atıştırmalıklar
2. Futures and Frosting (2012)
3. Troubles and Treats (2012)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder