16 Haziran 2015 Salı

Evine Hoş Geldin - Emily March



Orjinal Adı : Angel's Rest
Edisyon Adı : Evine Hoş Geldin
Yazar : Emily March
Çeviri : Gamze Tokgöz
Yayınevi : Nemesis Kitap
Goodreads Puanı : 5/4,01
Puanım :5/3,5


Güzel bir ikinci şan romanı idi. Ancak muhteşem değildi. İdare eder cinsinden diyebilecğimiz bir kurgusu vardı. Hikayenin kadın ve erkek kahramanlarını benimseyemedim. Kadını gurursuz erkeğide korkak buldum.
Kitabn kurgusu bana hemenVirgin River'i anımsattı. Ancak Robyyn Car'ın hikayesini daha başarılı buldum o daha bir sıcacık hikaye idi.
Goodreadsten araştırdığıma göre roman 10 kitaplık bir seri gibi gözüküyor. Seriyi takip etmeyi düşünüyorumsa da yarım kalma ihtimaline göz önüne alarak hemen atlamamayı planlıyorum. Yazarı ilk defa okudum anlatımı fena değil ancak çok fazla gereksiz diyalaog vardı. Yani şöyle daha ayakları yere basan bir hikaye bekliyordum. Harlequin romanlar gibi çerezlik bir kitap idi..Tipik plajda okuyabileceğiniz cinsinden..
Kitapsız kaldığınızda idare edeileceğiniz bir roman idi. Beklentinizi fazla yğksek tutmazsanız sizi mutlu edebilecek türden..


Tipik  kasaba hikayelerini seviyorsanız bu kiap tam da size göre..
Bir kaza sonucu ailesini kaybeden Gabe Cllahan Angel's Rest'in dağ kasabasında arkadaşının evinde yaşamaya başlar. Yaşamak istmemektedir.İntiharın eşiğinde iken onu hayata döndüren bir köpek olur. Onun aracılığı ile de yolları kasabanın veterineri Nicole Sullivan ile kesişir. Nicole kocasından sancılı bir ieklilde boşandıktan sonra kasabaya yerleşmiş kendine yeni bir hayat kurmuştur. 
Gabe ile hiç ummadığı bir zaman aralarında büyük yakınlaşma olur..Ancak Gabe böylesi bir ilişikiye kesinlikle hazır değildir..Bu yüzden aralarında büyük sorunlar oluşur.. 


Eternity Springs
1. Angel's Rest (2011) Evine Hoşgeldin
2. Hummingbird Lake (2011) Mutluluğun Renkleri
3. Heartache Falls (2011) Bir Şans Daha 
4. Lover's Leap (2011) Bir Fincan Bir Yudum Gelecek
5. Nightingale Way (2012)
6. Reflection Point (2013)
7. Miracle Road (2013)
8. Dreamweaver Trail (2014)
9. Teardrop Lane (2015)
10. Heartsong Cottage (2015)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder