26 Temmuz 2015 Pazar

Doğuştan Çapkın- Susan Elizabeth Phillips


Orjinal Adı : Natural Born Charmer
Edisyon Adı: Doğuştan Çapkın
Yazar : Susan Elizabeth Phillips
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Çeviri: Selim Yeniçeri
Goodreads Puanı : 5/4,14
Puanım :5/4.5


Bir serinin daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Yedi kitaplık Chicago Stars serisi Doğuştan Çapkın ile bitmiş oldu.Seri boyunca mükemmel erkek ve kadın karakterler okumuş oldum. Beni en çok etkileyen hikaye serinin ilk kitabı olan Aşka İlk Çeyrek idi. Nedense en çok ilk kitapdan çok etkilendim. Ancak serinin diğer kitapları da çok çok  güzeldi. 
Seriyi en baştan alıp tekrar okumak çok da iyi olur. 


Gelelim serinin son kitabına ;
Daha çok aile ve çocuk ilişkilerinin sorgulandığı bir hikaye idi. 
Kalbi kırılanların,terkedilenlerin,incinenlerin hikayesi idi. 
Ayrılan anne ve babaların geride bıraktıkları çocukların nasıl incindiklerini okumak beni çok duygulandırdı.


Genç yaşta sorumsuzca çocuk sahibi olan anne ve babaların o dönemde en son düşündükleri bir çocuğun bu ayrılıklardan nasıl da incinebileceği..Ebebeynlarin uyuşturucu ve seks bataklığına saplanmaları.


Hikaye de geçmiş ile hesaplaşmalar,pişmanlıklar,korkuları ve bağışlamak,affetmek temaları içinde geçiyor.

 Roman da yine iki çift vardı.

 
Blue ve Dean
April ve Jack
ve Riley 

Hikayenin dinamiği diyebilirim..
Paramparça olmuş bir aileyi Riley ve Blue etkeni toparlıyor..
 
Roman Blue ve Dean'in karşılaşması ile başlıyor.
Blue ünlü bir aktivist olan annesinin tüm birikimlerine el koyarak dünyanın bir ucunda kaçırılan genç kızları kurtarmaya gitmesi üzerine beş parasız kalıyor. Erkek arkadaşının ihaneti üzerine hayatı tam anlamı ile dip yapıyor..
Yollarının kesiştiği Dean ile şartlar önce yol arkadaşlığı,sonra yardımcı,hizmetçilik,resamlık derken nişanlılığa doğru rota değiştiriyor. Nişanlılıkta bir süreliğine.
Çiftliğine yerleşen annesinden kurtulmak için Blue 'yi kalkan olarak kullanayım derken hopp bir kızkardeş ortaya çıkıyor..Sonra ünlü bir rock yıldızı baba..


Kasabayı satmaya çalışan yaşlı bir kadın..
Karakterler müthiş idi. Hepsini çok sevdim..
Birbirleri ile olan diyaloglarını okurken çok eğlendim..
Bazen kızdım bazen de duygulandım..Hatta ağladım..
Aynı anda hem güldürü,ağlatan,aşık eden bir yazar ..
Kesinlikle tavsiyemdir..
Özellikle seriye hiç başlamamış olanlara sıralamayı tekrar veriyorum..

 







Chicago Stars / Bonner Brothers

01. It Had to Be You (1994) Aşkta İlk Çeyrek
02. Heaven Texas (1995) Kalbinde Bir Yer Aç
03. Nobody's Baby But Mine (1997) Sensiz Olmaz
04. Dream a Little Dream (1998) Küçük Bir Hayal Kur
05. This Heart of Mine (2001) Ah Şu Kalbim
06. Match Me If You Can (2005)Aşk Çok Yakında
07. Natural Born Charmer (2007) Doğuştan Çapkın
 
 
 
 
 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder