12 Temmuz 2015 Pazar

Teklif-Emily Snow





Orjinal Adı:Devoured
Edisyon Adı : Teklif
Yazar: Emly Snow
Yayınevi :Novella Yayınları
Çeviri : Gülfem Çırak
Goodreads Puanı :5/3,95
Puanım :5/3

Daha önce MedCezir romanını okuduğum Emily Snow''un Teklif isimli kitabı ben de biraz hayal kırıklığı yarattı. Genç Yetişkin kitapları bana göre değil aslında. Ancak yazarın kalemini çok sevmiştim. O yüzden hiç düşünmeden Teklif isimli kitaba balıklama daldım.Ancak yanıldığı anladım..
Roman kötü değildi ancak benim beklentilerimi karşılamaktan uzakto o kadar. Zira şu ara moda olan müzik topluluklarının aşklarını anlatan kitaplar çok gündemde.Biraz Grinin Elli Tonu biraz Müzük Toplulukları işlem tamam..
Keşke Med Cezir tipinde bir kitap yazsaydı..
Genel olarak çok akıcı bir hikaye okuduğunuz gibi bitiriyorsunuz. Romandaki kahramanlar çoğu uçuk tipler. Müzik çevresi , hızlı bir yaşam,çok aktif bir cinsel hayat. Şezlong da oturup okuyacağunız bir roman. Fazla beklentiye girmeden okursanız bayılabilirsiniz de..


Gelelim Teklif'e

Romanda ki kadın karakter Sienna'yı çok gurursuz buldum..Kadının biraz onurlu olanını severim...

Film kostümcüsü olan Sienna'yı büyüten büyükannesinin evi haciz ile satılmak üzeredir..Kendi işleri de pek iyi gitmemektedir. Durgun olan aşk hayatı bence en son sorunudur.
İki yıl önce kendisini nasıl olup da red ettiği ünlü rock yıldızı Lucas Wolfe  bu dönem de tekrar karşısına çıkar..
Hem de büyükannesinin evinin haciz ile satış işleminde...
Ancak bu karşılaşma ile kalmayacaktır..O geceden sonra ikisi de birbirini unutamamıştır. Sienna'yı çok inceten Lucas karşısına oldukça cazip bir teklif ile çıkar..
Bir nevi anlaşma..
İşte bu yönünü Grinin Elli Tonuna benzettim..Tabbi ki bir benzerlik zira o hikaye gibi sayfalar dolu seks yok. O bakımdan güzel idi. Tam kararında bir erotizm vardı kitap da..Ne çok fazla ne de çok az...
Hikayeye uyumlu idi.
Özellikle gençlerin çok seveceğinden eminim...
Tatil de hoşça vakit geçirebileceğiniz bir şezlong kitabı sizi bekliyor... Kitabın devamı da var..Devamını merak ediyorum...



Devoured Series
1.Devoured( Teklif )
2. Consumed (2014)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder