11 Nisan 2012 Çarşamba

Arzunun Efendisi-Kinley MacGregor


Orijinal Adı : Master Of Desire
Edisyon Adı : Arzunun Efendisi
Yazar : Kinley McGregor (Sherrilyn Kenyon)
Çevirmen :Kübra Tekneci
Yayınevi: Epsilon Yayınları 
Goodreads Puanı :5/4,02
Puanım :5/5


Arzunun Efendisi-Kinley MacGregor Olağanüstü büyüleyici bir kalem ile tanıştım Kinley MacGregor Arzunun Efendisi Orijinal adı Master of Desire yan serisi ile 7 kitaplık bir seri olduğunu gördüm..Ne kadar doğru bilemesem de büyüleyici bir yazar ile tanıştım..
Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum..


Çocukluğunda tanık olmaması gereken bir olaya tanık olan Rawenwood Kontu Draven De Montague kalbi gözünün önünde annesi öldürüldükten sonra atmıyordu ve yüzü gülmüyordu sadece görev ve şeref için yaşayan..yaşamak için öldüren Kral Henry'nin Şövalyesiydi..


Öte yandan Lady Emily hayat dolu bir genç kız..babasının en değerlisi en nazlısı belki de en güzeli..Onunda en büyük emeli evlenip çocuk sahibi olmak bir yuva kurmak..Ancak babası karısı ve iki kızı doğum esnasında ölünce kızlarının bir daha erkek yüzünden ölmelerine müsaade etmeyeceğine yemin etmiştir..Bu yüzden de Emily'nin evlenmesi biraz da mucizelere kalmıştır..


 Draven ve Hugh arasında bir itilaf vardır..bu anlaşmazlıktan bıkan Kral Henry Emily'nin bir yıllık gözetim ve himayesini Draven'e verir..Buraya kadar her şey normal ama bizim evliliğe kafasını takan leydimizin dikkat okları bir anda başlardan ondan korkup ürkse de Draven'e yönlenir!!Bu dakikadan itibaren ikili arasında tam anlamı ile kedi ve fare oyunu başlar .


Draven kaçar Emily kovalar..Bazen yalnız mücadele eder bazen yardım alır tam anlamı ile müthiş bir kedi-fare oyunu.. Bu kovalamaca sırasında birbirleri ile diyalogları özellikle Draven ile Emily'nin panayır maceralarını çok sevdim..Aşk ve Mizahı yazar o kadar güzel harmanlamış ki olurken çoğunlukla kahkahalarımı tutamadım.. bitmesin diye de çok yavaş okumaya çalıştım..


Bence Düşler Krallığı ve Gelin romanlarını zevk alarak okuduysanız bu romana bayılacaksınız..O yüzden bir an önce acele edip bu güzel orta çağ romanına bir an önce başlayın derim.. fantasticfiction'da bu güzel romanın sıralaması aşağıdaki gibi geçiyor..Yayın evinden temennim bu seriye gereken özeni göstermeleri....

 .MacAllisters
1. Master of Desire (2001) Arzunun Efendisi 
 2. Claiming the Highlander (2002) Caz,benin Efendisi 
 3. Born in Sin (2003)
4. Taming the Scotsman (2003) Brotherhood of the Sword
5. A Dark Champion (2004)
6. Return of the Warrior (2005)
7. The Warrior (2007) ".

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder