24 Temmuz 2012 Salı

Şeytanın Gelini(Devil's Bride)-Stephanie Laurens)






İlk önce kapaktan bahsetmek istiyorum:)) Normal kitap boyutlarında değil ebatı bayağı bir büyük..Kapağın güzelliğini söylememe gerek yok sanırım:)) Çevirisi bence çok güzeldi akıp gitti kitap..Goodreads Puanı 5/4,10 Benim puanım ise 5/5 ...

Daha önce yayınlanan tüm Laurens eserlerini bir kenar Şeytanın Gelini'ni diğer bir yana koyun...Çok başarılı bir hikaye idi..Okumak istediğim bir romanda ne istersem var dı..

Aşk,Tutku,Sadakat,Gizem,Mizah..Mükemmel ötesi bir erkek karakter...İnatçı ,Yakışıklı,Krizmatik ve seksi...Yazar tüm bu etkenleri o kadar güzel harmanlamış ki ..Çok büyük bir zevk ile okudum..Devamını sabırsızlıkla bekliyorum....Araştırmalarıma göre tam tamına 18 kitaplık bir seri bu..Epsilon Yayınları bu seriden daha önce üç kitap çıkarmış..Uygun Bir Eş bu seri ile alakalı olduğunu göremedim... Daha önce Masumiyetin Tadı ve Kalbimi Affettim romanlarını yazarın okumuş ve beğenmiştim..Ama bence şu ana kadar okuduklarımdan Şeytan'ın Gelini serinin en güzeli...

Cynster Serisi:

1. Devil's Bride (1998) Şeytanın Gelini
2. A Rake's Vow (1998)
3. Scandal's Bride (1999)
4. A Rogue's Proposal (1999)
5. A Secret Love (2000)
6. All About Love (2001)
7. All About Passion (2001)
8. The Promise in a Kiss (2001)
9. On a Wild Night (2002)
10. On a Wicked Dawn (2002)
11. The Perfect Lover (2003)
12. The Ideal Bride (2004)
13. The Truth about Love (2005)
14. What Price Love? (2006)
15. The Taste of Innocence (2007) (Masumiyetin Tadı)
16. Where the Heart Leads (2008) (Kalbimi Affettim)
17. Temptation and Surrender (2009)(Tutkunun Dansı)
18. On a Wicked Dawn / On a Wild Night (omnibus) (2002)


Yazar bu romanda çok güçlü iki karakteri karşı karşıya getirmiş..İkisinin karşılaştığı sahne bence tam gizem ve gerilim filmlerinin sahnesi gibi müthişti...
Romanın başında Cynester ailesinin başı 6.ST.Ives Dükü'nün yani Şeytanın soy ağacıda verilmiş..Kuzeni gizemli bir şekilde öldürülen Sylvester St.Ives bir yandan kuzeninni katilini ararken Öldürülen kuzeni sayesinde yolu kesiştiği zengin olduğu halde mürebbiyelik yapan Lady Honoria Wetherby ile evlenmeyi kafasına koymuştur..Bundan böyle Honoria evlenmeyeceğim,Sylvester evleneceğiz inatlaşması başlar....Bir yandan kuzeninin katilini ararken bir yandan Honoria'yı evlenmek için ikna atmeye çalışır..Cinayetin araştırılması sırasında ip ucları hiç de olmadık kişlere doğru uzanırken..Tehlike daha da büyür..Şeytan ve Honoria arasında ki tutkunun ateşide..TAVSİYEMDİR.....

Hulya YILMAZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder