29 Kasım 2013 Cuma

Ahlaksız Teklif-Cecilia Grant



Orjinal Adı: A Lady Awakend
Türkçe Adı: Ahlaksız Teklif
Yazar : Cecilia Grant
Goodreads Puanı : 5/3,73
Puanım :5/1

Uzun zamandır beni bu derecede yoran bir kitap okuduğumu sanmıyorum..Ben ne okudum şimdi diye düşünmekten kendimi alamadım. Bu ne kadar sıkıcı bir kitap idi.Okurken resmen işkence çektim.Bu kitaba yorum bile yapmayacaktım ama okumak isteyenlerin ne ile karşılaşacaklarını bilmesi gerektiğini düşündüm..
Konuyu okuduğumda müthiş bir konu olduğunu düşündüm ama maalesef.Kitabın sayfalarını çevirdikçe belki düzelir diye umdum ama yanıldım maalesef...

Sorun belki de çeviride de olabilir ama olmamış..Yazarın kalemi de ağır gibi geldi bana..Nasıl 3,73 puan almış ona şaşırdım...

Kadın tam bir odun ve yobaz...Hem kocasının mirasını elden kaçırmamak için gidip bir erkeğe onunla bir ay para ile yatmayı teklif ediyor sonra da gidip adamı yatakta ceset gibi karşılıyor.
Bir an kadının ilk evliliğinin sözde kaldığını düşündüm ama değilmiş.
Erkek karakter ise Londra'dan kırsal kesime sürülmüş bir genç adam.Bir hayli de çapkınlıkları olmuş..Ama sürülmesinin asıl nedeni çapkınlıkları yanında babası ile ters düştüğü bir enfiye kutusu...Bu bizim dul hanımın neyinden etkilendise teklifi kabul ediyor.Ve başlıyorlar..
Oralara hiç geçmiyeyim diyaloglardaki saçmalık ve soğukluk beni sinir etti...
Kısaca beğenmedim bu yazara bir daha okuyacağımı sanmıyorum...En çok bu kitap için vaktime üzüldüm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder