21 Ağustos 2015 Cuma

Tatil'de Okuduklarım



Sonunda tatile çıkabildim. Bulunduğum yerde internet erişimi olmadığı için yorum yapamadım..O yüzden yorumlar gecikti.
İlk kitabım En Güzel Hediyem klasik bir Garwood romanı idi.


Orjinal Adı :The Gift  (Crown's Spies #3) 
Edisyon Adı: En Güzel Hediyem
Yazar : Julie Garwood
Çeviri: Yeşim Öksüzoğlu
Yayınevi : Epsilon Yayınevi
Goodreads Puanı:5/4,16
Ouanım : 5/4




İlk okuduğum roman Julie Garwood'un En Güzel hediyem isimli romanı idi. Başlarını biraz sıkıcı bulsam da sonradan açılan bu romanı severek okudum.Yazar ne hikmtse biraz çatlak sayılabilecek kadın kahramanları yazıyorsa da hikaye biraz sıradışı gibi idi.
Kahramanlarımız gelin beş yaşında iken evleniyorlar aradan yıllar geçtikten sonra yolları kesişiyor.Daha doğrusu erkek kahramanımız Nathan gelini Sara'yı kaçırıyor. Gelini ile evlenebilmek için bu yola başvurmak zorunda kalıyor zira Sara'nın ailesi bu evliliğin tamamlanmasına karşı oldukları için ikilinin bir araya gelmelerine engel oluyorlar.



Sırtlayıp gemisine attığı karısının yanında teyzesini de götürmek zorunda kalıyor.Sara'nın kocası hakkında bilmediği şey ise onun ünlü bir korsan  Pagan olmasıdır. Sara'nın iyi niyetli
olmasına rağmen gemiyi birbirine katması çok güzeldi.
Eğlenerek okudum..Serinin son kitabını da okumak istiyorum. Julie Garwood hayranlarının seveceği bir kitap bence.

Crown's Spies
1. The Lion's Lady (1988) Kadere İnanır mısın?
2. Guardian Angel (1990) Koruyucu Meleğim
3. The Gift (1991)  En Güzel Hediyem
4. Castles (1993)

Gelelim diğer kitaba;



Orjinal Adı : My Reckless Surrender 
Edisyon Adı: Sana Teslim Oldum
Yazar : Anna Campbell
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Çeviri: Oytun Öz
Goodreads Puanı:5/3,80
Puanım:5/4

Anna Campbell'e uzun zamandır ara vermiştim..Sonradan tekrar okumaya karar verdim.Ara vermemin nedeni birbirine benzeyen kurgular idi. Ancak hata etmişim..Bu yazarı seviyorum.
Özellikle Sana Teslim Oldum kurgu bakımından pek de hoşlanmayacağımız bir romandı. En baştan okurken ne kadar sinir oldum ise o kadar da kitabı elimden bırakamadım.

Romandaki kadın kahraman çalıştığı evin yöneticiliğini yapmaktadır. Eşini kaybettikten sonra o eve daha da bağlanmıştır.İşte bunu fırsat bilen patronu Diana'nın bu eve olan sevgisini kullanarak çok haince bir tuzak kurar..Tabii ki Diana'ya karşı değil...Ashcroft Kontu Tarquin Vale'e karşı ou kullanarak bir nevi kapan kurar..
Bu acımasız intikam oyunun da Diana Tarqyin'i tanıdıktan sonra onun bu intikamı haketmediğini anladıktan sonra da bu acımasız oyundan dönemez..Bu tuzağı ona kurar kendisi de yemdir..
Bu intikam oyununu planlayan ise Tarqun'in ço ama çok yakınıdır..


Bir çok açıdan beni sinir eden ancak elimden bırakamadığım bir kitap idi..
Okumakta çok geç kalmışım..Anna Campbell severlerin bir çoğu oldukça kızgındı..
Ben yinede değişik bir kitap okumak istiyorsanız öneririm..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder