29 Ekim 2011 Cumartesi

Ödül-Julie Garwood



Orjinal Adı: The Prize
Edisyon Adı : Ödül
Yazar           : Julie Garwood
Goodreads Puanı :5/4.21
Puanım  : 5/2




Ödül bitti. Neden bu kadar geç mi bitti?.. 
Türkcemıze giren yeni kelimeler yüzünden... Kitabin ortasına kadar bu kelimelerin yerine su an kullandiklarımızı koyarak okudum.. Kesinlikle muhteşem bir historicaldi ama ben yazarin,Gelin,Dügün,Sır, Fidyedeki tadı cok istesemde alamadım. 



Roman ortalardan itibaren beni sardi ve begendimse de :)) TEKRAR TEKRAR OKUYACAKLARIM ARASINDA KESİNLİKLE DEĞİL.. Benim beklediğiim bir Garwood değildi yani o yalın sade kelimeler yoktu..Sanki hikayeyeye müdahale edilmiş gibi geldi bana..

Bazen muhteşem Garwooddan esintiler ortaya çıksa da bir türlü içime sinemedi bu hikaye..Acaba İskoç hikayesi olmadığı için mi? Neden bende mi bir şey vardı?? Yani bir soğukluk monotonlu başından beri eksik olamadı.Saramadı benİ.. Ama Romanda Garwooddan muhteşem esintiler vardı ki bu Romanın en can alıcı sahnelerinden idi... 

Kitapta beni en cok etkiliyen sahne Royce'un Nıcholaa icin yapmaya çalıştigi satranc tasi sahnesi ve oglan kardeşi Justinin ona yardım ettiği sahne idi. Bayıldim bu sahneye harikulade duygusal bir sahne idi. Çiftin ilk karşılastiklari sahne.. Royce ve Nicholaanın birbirlerinden etkilenimi,kavgalari  Nicolaanin eş secimi müthisti..Birbirlerinin aşklarını kazanmaya çalışmaları..Harikulade idi.. Özellikle Gelin ve Fidyeden sonra beni can evimden vuramadi nedense.. 

Birseyler eksik gibi kaldi ama çözemedim, Düsüncelerim beni baglar yine de tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder