12 Mayıs 2013 Pazar

Gizemli Komşu -Nora Roberts




The MacGregor Serisinden bir hikaye daha. Daniel MacGregor sen inanılmaz bir adamsın. Her şeyi ayarlayıp gerisini doğa kanuna bırakıyorsun.

 Gizemli Komşu Genieve ve Grant Campbell'in kızları Cybil'in hikayesi idi...Yine iki sanatçının aşkı..YineDaniel McGregor ve  her şeyi planlayıp birbirlerine uygun gördüğü iki kişi Preston McQuinn ve Cybil Campbell'i bir araya getirmesi hiç de zor olmadı..

Şimdiye kadar da bu koca İskoç yanılmadı ve maya tuttu..Preston tam da Grant Campbell'e benzeyen bir adamdı.Oğlu olsa bu kadar benzemezdi sanırım..Ve Cybil sanki mum ile aramış gibi koca ülkede bu adama  aşık oldu..İşi de oldukça zordu..Kendisi ne kadar dış dönük ise Preston o kadar içe dönük bir insandı..Daniel ile Preston'un diyalogları harikaydı Preston'ı kendine getiren diyaloglar idi...
Bazı sahnelerde Preston'a çok kızdım..Nora Roberts'in erkek kahramanları çoğunlukla karizmatik,kadını el üstünde tutan karakterler olur..Ama preston tam anlamı ile tipik Grant Campbell idi..

Preston'un geçmişten gelen korkuları vardı onlar ile baş etmesi kolay değildi ki bunu ancak Cybil ile aşabilirdi..Mükemmel bir hikaye idi ama çok kısa idi keşke biraz daha uzun olsaydı.. Çok severek okudum...Tavsiye ederim...

Ben Sen de Tutuklu Kaldım-Lynne Graham


Lynne Graham okumayı seviyorum..Şeyhli hikayeleri sevmesemde bu kadının kaleminden çıkanları seviyorum ..
Yanlış anlaşılmalar araya giren seneler vardı bu romanda...Birbirlerine ilk gördükleri anda aşık olan Rashad ve Tilda ayrılmak zorunda kalmış bir çift..
Aradan beş yıl geçtikten sonra gazete de Tilda'nın fotoğrafını gören Rashad yıllar öncesinden kalan yarım kalmış hesabını kapatmanın zamanı geldiğine karar verir..
Tilda'nın masumiyetine inanmayacak kadar gözü dönmüştür..Tilda ise neden ayrıldıklarını anlayamadığı Rashad'dan sonra ikili ilişkilerde başarısız olmuştur...
Güzel okunabilir bir romandı..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder