3 Ekim 2013 Perşembe

Ölümüne Sev Beni - Allison Brennan




Kitap Adı             : Ölümüne Sev Beni
Yazar                   : Allison Brennan
Orjinal Adı           : Love Me To Death
Goodreads Puanı  : 5/3,73
Puanım                : 5/4


Yeni bir okuduğum bir yazar Allison Brennan romantik gerilim tarzından yazıyor..Kalemini beğendim çok akıcı yazıyor yazar..Macera  aksiyon aşk polisiye temaları ile harmanlamış hikayeyi anlatımını çok sevdim..Dokuz kitaplık Lucy Kincaid serisinin ilk kitabı Ölümüne Sev Beni'yi  tarz olarak yazarı Karen Rose'un Bana  Aitsin ve Anlatacak Bir Şey Kalmadı serisine benzettim.

Lucy Kincaid serisi Romantik Gerilim tarzında yazılmış . Bu tür hikayeler çok sevdiğim bir tarz fakat Epsilon Yayınları bu seriye hak ettiği değeri vermesini umuyorum..

Seride Lucy Kinkaid ve sevgilisi Sean Rogan'ın maceraları üzerine kurgulu..Sean Rogan'ın ağabeyleri de üst düzeyde bir araştırma şirketleri var hepsi dünyanın bir yerine dağılmış karizmatik tehlikeli adamlar. En büyük ağabeyi Duke annesi babası öldükten sonra ona bakmış ikisinin bağlantısı kopmamıştır..Lucy Kinkaid'in agabeyi ile birlikte çalışmaya başlamıştır..Lucy'yi bir yıl önce gördüğü anda da vurulmuş ve aklından çıkaramamıştır..Belkide Lucy'nin ağabeyi James ile çalışmasının nedeni de budur..

Lucy Kinkaid altı yıl önce iki sapık tarafından kaçırılarak şiddete maruz kalarak tecavüze uğramış. Ölümden kıl payı kurtulmuş ve saldırganlarından birini öldürmeyi başarmıştır..Şimdi ise tek amacı FBI'ya katılmaktır..Geçmişte uğradığı bu korkunç saldırının izlerini hayatından çıkartmak konusunda büyük bir başarıya ulaşsa da izleri tamamen silmek mümkün olmamıştır..

FBI'ya başvurusunun sonuçlarını beklerken saldırıya uğrayan kurbanları koruyan bir örgütte de gönüllü olarak çalışmaktadır.
İşte bu çalışmalardan birinde tekrar bir sapık tarafından başı derde girer ve bu arada eski saldırı olayı ile ilgili de yeni gelişmeler,bağlantıları öğrenecek, bu arada da hayatına Sean Rogan girecektir..

Çok daha fazla ayrıntı vermek istemiyorum çünkü romanı okumak isteyenler için tadı kaçabilir zira..Polisiye severlerin seveceğini tahmin edeceğim bir yazar Allison Brennan bir denemenizi öneririm...Özellikle Lucy Kincaid serisinin yeni  kitaplarını bir an önce okumak istiyorum....


Lucy Kincaid Serisi:

1. Love Me to Death (2010)
2. Love Is Murder (2011)
3. Kiss Me, Kill Me (2011)
4. If I Should Die (2011)
5. Silenced (2012)
6. Reckless (2013)
7. Stalked (2012)
8. Stolen (2013)
9. Cold Snap (2013)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder