14 Şubat 2014 Cuma

Sessiz İntikam-Laura Landon

Sessiz İntikam
Orjinal Adı: Silent Revenge
Yazar: Laura LandoN
Goodreads Puanı :5/3,72
Puanım :5/5



Uzun zamandır konusu değişik bir tarihi romans kitabı okumamıştım. Yazarın anlatımını çok beğendim. Sayfalar akıp  gitti okurken.Yazarın  yeni kitaplarını merakla bekliyorum.Hem macera,polisiye.romance,sır gizem temaları ile harmanlanmış güzel bir hikaye idi.Biraz Amanda Quick ,biraz  Andera Kane, biraz Liz Carlyle tarzı vardı yazarda .. Hikayelerde biraz polisiye tema olduğunda okuması daha çok hoşuma gidiyor.
Bu benim tercihim tabii ki.
Sıradan tarihi romans okumayı düşünürken sayfaları çevirdikçe kurgu bakımdan oldukça değişik ilgi çekici bir kitabı elime aldığımı anladım.
Romandaki kadın karakter görünümde basit sıradan bir genç kadın. Sosyeteye pek girmeyen hayatta kimsesi olmayan 25 yaşına girmesine günler kalmış bir genç kadın. Hayatta tek yoldaşı dostu onun önemli bir sırrını da bile kuzeni Melinda ve kocası..
Sosyeteye girememek Jessica Standon'un pek de umurunda değildir. Onun tek aşkı sosyetedeki hanımlara elbise tasarlamak.Bu büyük bir sır ama bir sıırı daha var Jessica'nın işte bu yüzden kendisini diğer insanlardan soyutluyarak yalnız kalmayı tercih ediyor. Babadan kalma bir evde yaşıyor. Hayatta tek korkusu üvey ağabeyinin gazabı..


Tam ondan kurtuldum derken on yıl sonra tekrar ortaya çıkmak üzere neden mi?
Tabii ki sebebi para.. Çünkü Jessica 25 yaşına bastığında Karun kadar zengin olacak..Eğer bir an önce evlenmezse üvey ağabeyi hem evi elinden alacak hem de onu bir akıl hastanesine sonsuza kadar kapatacak.
İşte bu şartlarda en son gittiği baloda gördüğü Northecote Kontu Simon Warland'ı kurtarıcı olarak görür..Kuzeni ve kocasından öğrendikleri ile de ona evlenme teklifi etmeye karar vererek evine görüşmeye gider.
Bu iki taraf için de hem tutkulu hem sıra dışı adeta savaşarak geçen bir görüşme olur..Sonuçları çok etkileyici ve yıpratıcı olacaksa da..Amacına ulaşacaktır..
Daha fazlasını merak ediyorsanız kitabı okumanızı tavsiye ederim.Kitabı elimden bırakamadım.Romandaki erkek karakter beni nasıl sinir etti ise kadın karaktere de o derece hayran oldum. Çünkü o dönem kadınlarına göre ayakları üstünde durabilen çok güçlü bir karakterdi. Hiç bir şey bu kadını yıldıramıyordu.
Okumanızı tavsiye ederim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder