3 Ekim 2012 Çarşamba

Büyülü Lord DeBurgh

Büyülü Lord DeBurgh-Deborah Simmons

Büyülü De Burgh Serinin dördüncü kitabı idi..Benim favorı hikayem Essex Kurdu olan en çok o hikayeyi sevdim ama bu hikayede güzeldi...Goodreads puanı 5/3,46 Benim puanım 5/3 severek okudum Bu sefer en küçük kardeş Stephen'in hikayesi idi..Stephen De Burgh ailenin en küçük ve sorumsuz bireyi idi..Çarpıcı yakışıklılığı ve sevimliliği ile kadınlar ile arası her za
man iyi bir genç adamdı..
Kendine öz güveni oldukça yüksekti taa ki Bridghid L'Estrange ile tanışıncaya kadar..
Çünkü Brighid için tembel,ayyaş bir adam idi..İkisinin de birbirleri için hoş olmayan düşünceleri vardı ama Brighid'in yardıma ihtiyacı vardı..Ona babasından kalan miras için topraklarına gitmesi gerekiyordu..Campion Kontu yani Stephen'in babasından kendisine refakatçi vermesi için yardım istemişri..Campion Kontu'da oğlu Stephen'i önerdi..Stephen bu görevden ne kadar kaçmaya çalışırsa çalışsın,babasını ikna edemedi..Sonunda ikisi için de zorlu ve maceralı bu yolculuğa çıktılar..

Brighid ve Stephen birbirleri hakkında dış görünüşe bakarak karar vermemeyi,Stephen bir işe yaramayı..Brighid ise işe yaramaz dediği adam hakkında çok yanıldığını çok geçmeden anlayacaktı..Birbirlerinde aşkı ve tutkuyu da keşfedeceklerdi...Sevdim..Bu serinin diğer kitaplarını da sabırsızlıkla bekliyorum....



2 yorum:

  1. kitabın finalinde açıkcası büyük bir hayal kırıklığınada uğradım, sende öyle oldumu bilmiyorum. Sayfalarca bir öpüşmenin ufak bir dokunmanın "ha oldu, ha olacak"ı ile ilerlerken sonu pat küt ve bitti :/ sayfa kaygısımı bilemedim, kadınlar ile olan ilişkileri:) ile nam salmış bir savaşçı için oldukça yüzelsel kalmış diyebilirim.

    YanıtlaSil
  2. O yüzden üç yıldız verdim zaten...Serinin ilk kitabı Essex Kurdu favorim:)

    YanıtlaSil