3 Ekim 2012 Çarşamba

Helen Bianchin

Anla Beni Helen Bianchin
Bayılıyorum bu yazara ne yazsa okurum o derece seviyorum...Anla Beni çok sevdim konusunu...Romandaki kahramanların kardeşleri birbiri ile evilik idi...Üçbuçuk yaşında dünya tatlısı çocukları vardı..Fakat bu çocuk birden bire bir trafik kazası sonucunda anne ve babasız kaldı...Teyze Taylor Admson amca Dante d'Alessandri bu dünya tatlısı çocuğun velayetini almak için bir bir
leri ile savaşacaklar mıydı? Yoksa anlaşacaklar mıydı?..Aralarındaki çekim onları nereye götürecekti...Tavsiye ederim....

Gerçek Bir Peri Masalı-Jane Porter..

Yıllar önce okuduğum bir Barbara Cartland romanına konusu neredeyse birebir benziyordu..Bu ikizli konuları çok seviyorum..Kaç kere okusamda hiç sıkılmıyorum...Hepimizin bazen masala ihtiyacı oluyor...Hannah kendisine benziyen prensese yardım ederken işlerin bu kadar karışacağını tahmin edemezdi..Belli bir süre sadece bir günlüğüne onun yerine geçecekti ve zamanını da otelde geçirecekti..Ama plan tutmadı..Bu prensesin evleneceği adama da aşık olarak işler dahada karıştı...Çok sevdim..Ne yapayım...Masalları seviyorum....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder