18 Ekim 2012 Perşembe

Kimse Acınacak Kadar Masum Değildir-Cindy Gerard


Kimse Acınacak Kadar Masum Değildir Cindy Gerard Orjinal Adı Show No Mercy Goodreads Puanı 5/4,08 Benim puanım ise 5/4 

 Yedi kitaplık Black Ops Serisinin İlk kitabı..Yazarın daha önce Harlequin Romanlarından kitabını okumuştum anlatımını çok beğenmiştim.Kimse Acınacak Kadar Masum Değildir ilk başlarda bana oldukça durağan  hep bir şeyler eksikmiş gibi geldi..Fakat bu kitap beni tam anlamı ile ters köşeye yatırdı diyebilirim..Sayfalar geçtikçe hikaye beni sarmaladı özellikle sonlara  yaklaşırken şaha kalktı..Sonu çok duygusaldı..Bu yazarı daha sık okumak istyorum..Serinin ilk kitabı hikayeler birbirne bağlantılımı bilmiyorum ama takip edeceğim bir seri olacak ..
Gazeteci Jenna  McMillan Ropartaj için gittiği Arjantin'de Gizemli bir adam tarafından mutlak bir ölümden kurtarılır.Daha sonra kendini aylar süren bir inzivada bulur..Orada yaşadıklarından çok etkilenmiş deyim yerinde ise cesaretini kaybetmiştir..Onu kurtaran sıra dışı adam Gabriel Jones'tan ise çok etkilenmiş deyim yerinde ise rüyalarında onunla arasında ne olabileceğini sorguluyordu..Tekrar Arjantin'e gitme fırsatı eline geçtiğinde önce korkar ama sonra ne aradığını bilmeden işi tekrar kabul eder..Orada Gabriel ile tekrar yüz yüze gelmek ne kadar korkutucu ve çekici olsa da  kendine hakim olamıyordu..Orada ne olabileceğine görmek istiyordu..
Gabriel Jones üç yıl önce sevdiği kadını gözlerinin önünde kaybetmiş ruhsal ve duygusal yönden ölü bir adamdır.. Jenna'nı hayatını kurtardıktan sonra onu Arjantin'den göndererek bir anlamda kendini güvenceye almıştır..Ama çok da yanıldığını farkedecektir..Jenna kimsenin ulaşmadığı en derinliklerine inmiştir..
Aksiyon dolu içinde aşk macera olan hikayeleri seviyorsanız bu roman tam size göre...Keyifli Okumalar...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder