17 Ekim 2015 Cumartesi

Öyle Bir Bedel ki - Gonca Çiftçioğulları



Orjnal Adı : Öyle Bir Bedel ki
Yazar : Gonca Çiftçioğulları
Yayınevi : Uğur Tuna Yayınları
Goodreads Puanı : 5/5
Puanım :5/4

Arka Kapak Yazısı;

Öyle bir yol ayrımındayım ki bir tarafta aşk , diğer tarafta her şey ve herkes var. Sevgi ırmağı bir yandan mutluluk denizine akarken diğer yandan hüzne kanat çırpmakta.
Bedeli bu kadar ağır olmamalıydı aşkın.

Öyle bir bedel ki...

İki kız kardeş ve birbirinden habersiz gönül verdikleri adam. Hastane koridorları belki aşk denilen şeyi görmüştü ama böylesine hiç tanık olmamıştı.Yüreğindeki sesin yankısını , doktor meslektaşının yüreğinden duyacak mı Aslı? Yoksa bedenini iyileştirdiği gibi yüreğindeki yarayı da saracak mı doktoru Canan'ın. Doğru ya bir kalpte iki aşk taşınmaz ki. Acaba aşk mutluluk tınısını kimin kulağına fısıldayacak?

ÖYLE BİR BEDEL Kİ... Bir aşk hikayesi hiç bu kadar çekmemişti okuyucuyu içerisine. Kitabı okurken bazen acının , hüznün , kaybedişin göz yaşlarını dökerken bazen de mutluluk damlalarının verdiği sevinci , umudu yaşayacaksınız.
Yazar ustaca kurguladığı romanını zengin konuşma metinleriyle destekleyerek okuyucuyu aşkın içine çekmiş , onların da hikayeyi yaşamasını sağlamış. Bir çırpıda , nefes nefese okuyacağınız ÖYLE BİR BEDEL Kİ adlı romanın her sayfası sizi farklı bir heyecana sürükleyecek. Okuduğunuz her sayfa , sizi sonraki sayfaya itecek ve kitabı nasıl bitirdiğinizi anlamayacaksınız.




 Yazarın daha önce Gece gelen Ölüm isimli kitabını okumuştum ve çok beğenmiştim. 
Gece Gelen Ölüm polisiye türünde yazılmış aşk ve cinayet türünde bir romandı.
Öyle Bir Bedel ki ''Sevgili Kitap Kardeşlerim'' grubundan sevgili kitap kardeşim Gönül tarafından bana hediye olarak gönderilen bir kitap idi. Biraz araştırma yaptığımda kitabın aile,dram,aşk temalarında yazılmış bir roman olduğunu anladım ve açıkça söylemek gerekirse kitabı okumaya cesaret edemedim.
Ancak zamanla değişik konular,temalar arayışı içine girdiğimde de aklıma bu Öyle Bir Bedel ki kitabı geldi.
Kalın olması beni tereddütte düşürse de okurken oldukça akıcı bir kitap olduğunu fark ettim. Fakat başlarda tam kitabın içine giremedim bazı yerlerinde biraz  detay vardı ..
Ancak kitap sonrada açıldı ve ben kitabı elimden bırakamaz oldum..Okurken kendi kendime konuşmaya başladım sinirlenmeye başladım..Hikaye beni içinde alıverdi..
Okurken tesirine girmem yetmiyormuş gibi sona doğru yazar beni mahveden kalem oynayışı ile çıldırttı..


Hayır böyle olamaz dedim..
Bu aşk böyle bitemez dedim..
Ah Gonca Çiftçioğulları beni o kadar ağlattın ki..
Bu muhteşem aşka bu yapılır mı?.!!
Romanda ki anne karakteri hak ettiğini bulsa da..Olan birbirini çok seven karaktere oldu..
Ancak bu son da yetmedi bir de başka bir son daha ekliyor...
Gerçekten şok edici bir kitap okumak istiyorsanız..İzmir , Karşıyaka temalarını merak ediyorsanız..Bu kitap tam size göre..
İzmir mekanlarını o kadar güzel aktarmış ki bir İzmir'li olarak burası nerede idi diye de merak ettim..
Dram kitaplarını seviyorsanız..Aşkın insanı şok eden acı halini yaşamak istiyorsanız..Aşktan ıstıraptan kendinizi kaybetmek istiyorsanız..Bence bu kitabı deneyin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder