3 Ekim 2015 Cumartesi

Saklı Şehvet-Elizabeth Hoyt



Orijinal Adı: Scandolous Desires
Edisyon Adı: Saklı Şehvet
Yazar: Elizabeth Hoyt
Çeviri: Nalan Yüce
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Goodreads Puanı: 5/4,12
Puanım:5/ 4,5



 Offff diyorum..Hoyt farkı...
Seriye başlamamış olanlara...
Serinin temposu gittikçe yükseliyor..Serinin İlk kitabını okuduğumda okumak istediğim hikaye Silence ve Micky'nin hikayesi idi aslında..


Ancak  okurken Lady Hero'nun hikayesinden hiç ummadığım kadar zevk almıştım. Saklı Şahvet'ten de mükemmele yakın bir kitap idi. Ancak bazı yerlerde çeviriden olduğunu tahmin ettiğim bir durağanlık vardı. Sanırım yazar hikayeyi kurgularken de monotonluğa yakın işlemişti hikayeyi. Ancak kitabı okurken  bir ara çok beklediğim bu romanın benim için bir hayal kırıklığı olacağını düşünmüştüm..Çok yanılmışım...


Hikaye ve karakterler oya gibi ince ince dokunmuştu adeta..Hele o karakterler. Serinin daha önceki kitaplarında aklımda kalan soruların cevaplarını aldım..
Serinin en hayran olduğum erkek karakteri idi şimdiye kadar.. Mick O'Connor veya Michael O'Connor..


Romanın bazı yerlerinde dram, bazı yerlerinde macera, bazı yerlerinde ise aile ve sırları derken,,,En alıcı yerlerinde aşk ve erotizm ile harmanlanmış bir hikaye... Çok güzel ve özel bir macera idi..Özellikle sonra doğru elimden bırakamadım..
Bazı yerlerindeki terslikler olmasa 5+++ vereceğim bir kitap idi..


Yine de muhteşem bir duygu sağanağı vardı romanda. Micky'nin gerçekte ne tür bir adam olduğunu öğreniyoruz hikayede...


Silence'in mahvına sebep olan bu adam ona en güzel aşkı hediye ederken sevdiği kadına isteği aileyi verebilecek miydi?.
Konusu hakkında ayrıntılı yorum yapmayacağım..Alıp okumanızı tavsiye ederim..
Eğer hiç Elizabeth Hoyt okumadıysanız...Önce serinin ilk iki kitabını okumanızı tavsiye ederim..
Aşk ve Tarihi Aşk romanlarını seviyorsanız..İçinde erotizm de arzu ediyorsanız tam size göre bir yazar...


Yazarın Kitapları:

Princes Trilogy-Prens Üçlemesi 

1. The Raven Prince (2006) Çirkinin Aşığı
2. The Leopard Prince (2007) Kalbimi Sana Verdim
3. The Serpent Prince (2007) Bir Aşk Masalı
4. The Ice Princess (2010) Buz Prenses


Legend of the Four Soldiers Dört Askerin Hikayesi

1. To Taste Temptation (2008) Günahkar Aşık
2. To Seduce a Sinner (2008) Bana Aşkını Söyle
3. To Beguile a Beast (2009) Seni Kalbime Yazdım
4. To Desire a Devil (2009) Yabani Aşık



Maiden Lane Serisi

1. Wicked Intentions (2010) Şeytani Arzular
2. Notorious Pleasures (2011) Doyumsuz Zevkler
3. Scandalous Desires (2011) Saklı Şehvet 
4. Thief of Shadows (2012)
5. Lord of Darkness (2013)
6. Duke of Midnight (2013)
7. Darling Beast (2014)
8. Dearest Rogue (2015)
9. Sweetest Scoundrel (2015)
10. Duke of Sin (2016)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder