2 Aralık 2015 Çarşamba

Ölümsüz Aşk- Burcu B. Filiz



Orijinal Adı : Ölümsüz Aşk
Yazar : Burcu B.Filiz
Yayınevi : Aspendos Yayınevi
Puanım 5/3,5


Sonlara doğru hikaye şaha kalktı severek okudum.Aşk,polisiye,macera,gizem temalarında işlenmiş güzel bir roman idi.. Yazarımız fantastik konusunda zirve olacak kapasite de bence..Fantastiğe devam diyorum..Aksiyon ve duygusal sahneler de romanın bir sorunu yoktu.. Ancak bir bütün olarak düşünüldüğünde bir şeyler tam oturmamış gibi idi..Ancak yazarın Kalemi çok akıcı. Ufak tefek aksaklıklar olsa da kitabın kurgusu hikayenin detayları iğne oyası gibi işlemiş..

Özellikle duygusal sahnelerde romanı okurken çok büyük tat aldım.Adı tam da romanda okuduğum ölümsüz bir aşka yakışır romandı..

Başlarda hikayeye girmek zor oldu benim için. Bu durum belki de benim ruhsal durumum ile ilgili idi.Konusu oldukça iyi idi..Ancak bazı yerlerde bayan kelimesini kullanılması bana biraz itici geldi.. 
Nedense Karen tiplemesi çok daha hoşuma gitmişti. Melis sanırım psişik güçleri yüzünden duygusal travma içinde olarak gördüm..
Taparak sevdiği erkekten aniden ayrılmak zorunda kalması bunda etken olmuş olabilir tabii.
Zira tam evlenmek üzere iken sevdiği adan tarafından bir mail ile terk edilmek her kadının dengesini bozar..


İşte hikayemiz bu yaman ayrılığın dört yıl sonrasında başlıyor..
Melis psişik güçleri olan bir kadın..Bir bodyguard ve bir ajan..
Özellikle sıra dışı güçleri olan ajanlardan oluşan DOB'a yeni katılmıştı. 
İlk görevinde erkek kılığına girerek sahalara çıkar. 
Amirlerinden Taha ve Özer bey ile çalışmaya başlarken yolları Toprak ile yine kesişir..
Toprak ise Melis ile ayrıldıktan sonra  onu düşünmeyi kendine yasaklamıştır. 
Zira Toprak sanıldığı gibi Melis'i evlenmekten korktuğu veya başka bir kadın için terk etmemiştir..Onun bambaşka bir sebebi vardır..Bunu kimse bilememektedir..
Keyif verici bir romandı..Özellikle Fantastik ve aksiyon içeren  kitaplardan hoşlanıyorsanız. Bu kitabı da seveceksiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder