9 Aralık 2015 Çarşamba

Sonsuza Dek Kollarında-Kathleen E.Woodiwiss



Orijinal Adı :Forever in Your Embrace
Edisyon Adı : Sonsuza Dek Kollarında 
Yazar : Kathleen E.Woodiwiss
Yayınevi: Epsilon Yayınları
Çevirmen :Cemal Balcı
Goodreads Puanı: 5/3,84
Puanım : 5/4


Tanıtım


Uzun zamandır Katthleen E.Woodiwiss'in yeni kitabının çıkmasını hasret ile bekliyordum. Tabii ki yeni kitap çıkar çıkmaz hiç tereddüt etmeden kitabı kütüphaneme ekledim.

Yazarın yazım dilinin diğer yabancı yazarlara göre oldukça da ağır olduğunu da biliyordum. Roman işleyiş bakımından oldukça hareketli olarak başladı.Nedense ben hikayeye tam olarak giremedim. Biraz durağanlık hissetsem de zevk ile okusam da kitabın hikayenin tadını çok da çıkaramadım.
Yazarı şimdiye kadar Amerikan,İngiliz tarihi ile işlenmiş romanlarından çok daha değişik mekanda geçmesi bana oldukça ilgi çekici geldi.
Romanın geçtiği dönemin olaylarını çok fazla işlemese de heyecanlı, macera ,entrika,aşk ve tutku dolu bir hikaye idi.
Ülkesi İngiltere'den karısının soylu ve zengin aşığının ölümüne sebep olduğu için kaçmak zorunda kalan Albay Tyrone Rycroft zamanın Rusya'sına sığınarak dönemin Çar'ının hizmetine girerek onun en gözde askerlerinden biri haline gelmiştir.


Görevi gereği yaptığı yolculuklardan birinde Rus Kontes Synnovea'nın hayatını kurtarır. Synnovea hayatına girdikten sonra Tyrone adeta onun büyüsüne kapılır.
Genç kızın içine girdiği entrika yumağında onun kendisini kullandığını fark ettiğinde de ya onunla evlenecek ya da bir bilinmeze doğru sürüklenecektir.


Oldukça güzel ancak başlarda biraz durağanlığı olan bir hikaye idi.Piyasadaki çıkan kitaplardan daha değişik bir roman okumak istiyorsanız , historical,tarihi romanları seviyorsanız tavsiye edebilirim..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder