18 Ocak 2012 Çarşamba

Bıçak Sırtı-Tess Gerritsen


Şimdiye kadar yazarın çoğu eserleri elimde ebook olarak olduğu halde yazarın çoğu kitabını okumadım..Ama hata etmişim..Kitabı elime alır almaz sarıp sarmaladı beni..Bilemiyorum belki ilk Tess kitabı için yanlış seçim olabilir ama hikayeyi, çok beğendim..


Hem ask,hem cinayet,aksiyon vardı bu hikayede. Meslek kariyerinin en parlak döneminde ameliyatta ölen bir hastası yüzünden Kate''in hayati bir anda kabusa dönüşmüstür. Bu ölümden tek sorumlu kendisi gözükmektedir. Hastanin ailesi hemen bir avukat tutar en iyi avukatlardan özellikle doktorlarin kötü rüyasi olan David Ransom''un kariyerini hata yapan doktorlar ile yapmistir.Ama bu ikili karsilastiklari anda ortaya cıkan kivilcimlar hiç de hayra alemet degildir.
İkilinin korkularını hissettiklerini yazar çok güzel anlatmış..


Kate ile David'in ilk karşılaştıkları sahnede Kate'in çaresizliğini kendim yaşamış kadar hissettim..Yazarın polisiyedeki iddiası ve ustalığı zaten tartışılamaz ama romantik bir aşkı da hikayeye ekleyip kurgulaması harikaydı..Bu romanımda Tess Gerritsen imzalı ömrümün sonuna kadar saklayacağım bu kitabı ve sıraya yazarın diğer eserlerini de koyacağım..
Romanin kurgusu,anlatimi mükemmeldi tavsiye ederim. "


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder