31 Ocak 2014 Cuma

Hüznün Gölgesinde Aşk - Susan Mallery




Kitap Adı : Hüznün Gölgesinde Aşk

Yazar       : Susan Mallery
Orjinal Adı:Straight from the Hip
Goodreads Puanı : 5/4,05
Puanım :5/5





Bayıldım müthiş bir kitap müthiş bir seri. Bu seriyi okumadan önce Susan Mallery'yi okumayı pek de sevmezdim...Fakat bu Titan kız kardeşleri ile yazara bayıldım...Yazarın kurgusu kaleminin gücü bambaşka... Lone Star Sisters serisinin 3. kitabı idi. Kız kardeşlerden üçüncü ve en haşarı olan İzzy'nin hikayesi idi.

Çok daha duygusallık ve acı vardı bu sefer. Özellikle erkek kahramanın ikilemde kalmasını İzzy'yi hayata döndürme çabalarına bayıldım.Onu tekrar eski mücadeleci kişiliğine döndürmeye çalışırken bazen tam bir pislik gibi davranmasına çok kızdım..Ama yaşadığı acıları okuduğumda da içim acıdı durumuna.Onun arkadaşı,dostu hatta kardeşi  olarak gördüğü biri vardı... Garth Duncan ..Titan kızlarının üvey ağabeyleri. Bu olayların baş kahramanı..,

Hikayede bir de gay bir kahraman vardı Aaron bu karakter de hikayeye ayrı bir renk katıyordu..İzzy ve Nick arasında iletişimi sağlayıp ara buluculuk yapıyordu. Bir de yeni birine aşık olmuştu o heyecanını okunmaya değer buluyorum..

Kiatpdaki en nefret ettiğim kahraman Jed Titan idi..Bu adama insan demek ona iltifat idi.Bazı yönlerden Garth'a hak verdiğimi belirtmeliyim. Özellikle İzzy'ye yaptıkları,hakaretleri tahammül edebilecek gibi değildi. Adamın içinde değil sevgi insaniyet namına hiç bir şey yoktu..
İzzy Titan kardeşlerinin belki de en çılgını ve cesuru idi..Fakat petol kuyusundaki patlamadan sonra gözlerinin %70 yetisini kaybetmiş %30 kadar düşük bir kapasite ile görmek denirse görüyordu.
Ameliyat olmak gibi bir seçeneği vardı ama ameliyatın %10 bir riski vardı. Eğer ameliyat sonucu kötü olursa kapkaranlıklara gark olabilirdi. Çünkü İzzy küçüklüğünde geçirdiği bir olay yüzünden karanlık korkusu vardı..Bunu göze alamıyordu.

İşte bu duruma el koymak isteyen Garth Duncan Nick'den İzzy ile ilgilenerek onun ameliyat olmasını ikna etmesini ister ama onu tuttuğunu kesinlikle saklayacak ve ondan kimseye bahsetmeyecektir.Birlikte gizem dolu geçmişi olan birbirlerinin hayatını kurtaran bu iki adam neredeyse ergenliklerinden beri beraberler birbirlerini ailesi olarak görmektedir.


Nick bir çeşit bir bakım evi kurmuş orada zor durumdaki insanlara yardım etmeye çalışmaktadırlar.İşte burada İzzy'ye yardım etmeye çalışacaktır. Fakat kendisinde geçmişteki yaşamı yüzünden hem görünen hem görünmeyen yaraları vardır. Bu yüzden insanlara yardım etmeye çalışsa da karşı cins ile iişkilerinde pek de iyi değildir. Geceleri kabuslar görmekte oda İzzy gibi karanlıkta uyuyamamaktadır..

Çok güzel bir konusu olan duygusal düşündürücü bir romandı. yardıma ihtiyacı olan insanların ruh halini yazar çok çok iyi işlemişti.Çok etkilendim.

Serinin Dördüncü kitabında Garth'ın hikayesini okuyacağız. Deyim yerinde ise iple o kitabı bekliyorum.Çünkü Garth bu hikayede Titan kızlarının arkadaşı,dostu,koruyucu meleği Dana Birch..Bu ikilinin macerası oldukça ilginç olacak..

Bu seriyi özellikle tavsiye ediyorum.Polisiye, Macera,Aşk,Aile,Dram temalarını seviyorsanız sakın kaçırmayın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder