18 Mayıs 2014 Pazar

Geçmişin Soğuk İzleri-Sally Spedding

Orjinal Adı :  Cold Remains
Edisyon Adı: Geçmişin Soğuk İzleri
Yazar :          Sally Spedding
Goodreads Puanı :5/3,35
Puanım : 5/3


Bu roman benim çok özenerek elime aldığım ama beni hayal kırıklığına uğratan romanlarda oldu maalesef..
Okurken sık sık geriye dönüp tekrar okumak zorunda kaldım.Gerilim,cinayet.gizem temalarında işlenmiş olan bu kitabın daha akıcı olmasını beklerdim. Bunun çeviriden mi Yazarın tarzından mı? olduğunu çözemedim..



Doğa üstü ögeler içeren karanlık bir atmosfer romanı. Okurken oldukça da ürktüm..

 Jason'ın hayatı oldukça kötü gitmektedir gerilimli romanlar yazabilmek için yaratıcı yazarlık kursuna gitmeye karar verir.

Kursun olduğu bina oldukça da iç ürpertici bir binadır.

Helen'de bu kursta kursiyerdir derken aralarında bir yakınlaşma başlar..

Fakat kurs gördükleri binanın geçmişinde korkunç bir trajedi vardır..

Bu binanın duvarları arasında bir hayaletin hikayesi de vardı bu iki gence musallat olarak onları gerçeklerin peşinden gitmelerini sağlar..
Olay gittikçe daha heyecanlı bir hale dönüşür ve gittikçe de gerilim artar ken hayatlarını tehlikeye atan bir olağan üstü maceraya dönüşür..
Elimden bırakamadım okurken çok heyecanlandım ama bu romanı okurken bence gece okumayın...Çünkü ben okurken oldukça ürktüm...
İlk defa bu tarz bir roman okuyorum..Özellikle gerilim ve gotik hikaye severler çok severek okuyacaklar...
Ama benim çok da sevdiğim bir kitap olamadı nedense belki de okurken olaylardan fazla etkisinde kalıp korktuğum içindir...Onu çözemedim..
Kısaca,kitap benim için hayal kırıklığı oldu..
Sizlerin severek okuyacağını umuyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder