6 Kasım 2014 Perşembe

Koruyucu Meleğim-Julie Garwood



Orjinal Adı : Guardian Angel
Edisyon Adı: Koruyucu Meleğim
Yazar: Julie Garwood
Goodreads Puanı:5/4,11
Puanım 5/3,5


Crown's Spies SerisiNin ikinci kitabı Koruyucu Meleğim casusluk,korsanlık temaları ile süslü olsa da beni biraz hayal kırıklığına uğrattı.. Hikaye çok güzel idi ama çok gereksiz diyaloglar vardı. Özellikle hikayenin ortalarına doğru beni biraz sıktı. 
Editten mi? Çeviriden mi? bilmiyorum ama okurken sıkıldım. Garwood'un o büyüleyeici havası bazen meydana gelirken devamı da bir türlü gelemiyordu. Balon köpüğü gibi idi..


Serinin ilk kitabını daha çok beğenmiştim. Serinin diğer kitaplarındaki kahramanlar Colin ve Nathan,ilk hikayedeki kahramanımız Lyon ve karısı Christina 'da bu hikaye de oldukça yer alıyordu.
Onların oldukları bölümler oldukça hareketli ve neşeli idi. 

Roman aslında neşeli bir anlatıma sahip idi. Ama ne hikmetse ben hikayeye bir türlü giremedim.
Fakat yer yer kitabı zevk ile okuduğum yerler vardı tabii ki. Özellikle Jade ile Caine'nin ilişkisinn ciddileşmeye başladığı zamanlar oldukça severek okuduğum bölümlerdi.
Ve bir de Jade'in çok usta bir yalancı olduğunu anladığı bölümler de çok eğlendim. Kimi zaman kahkahalarımı tutamadım..

Yine de tüm olumsuzluklara rağmen bu seriye devam etmek istiyorum Jade'in ağabeyi  Nathan'in hikayesi oldukça ilgimi çekti.Zira sıradaki hikaye onun..

Pagan isimli korsanı kardeşi Colin'in ölümünden sorumlu tutan Caine'nin bertaraf edilmesi görevini Jade kendiliğinden üstlenerek onu şaşırtmak için kendisini kiralayarak öldürmesini ister.

Tabi ki gerçek niyeti Avcı lakaplı Caine'ni Pagan isimli korsanın peşine düşmesini engellemektir.
Bunda bir nevi başarılı olsa da Caine ile aralarındaki planlamadığı yakınlaşmanın önüne geçemeyerek ona aşık olur. Duyguları karşılıksız olmasa da Caine kendisine söylenen yalanların farkına vardığında ise Jade'den tam bir teslimiyet isteyerek ömür boyu bağlılık ister.


Sevdiklerini kaybedip başının çaresine bakmaya alışık olan Jade ise buna pek sıcak bakmaz.Çünkü ona göre sonsuz ebediyen bir mutluluk yoktur.

Historical severlerin ve Julie garwood severlerin hoşlanacağı türden  bir roman.
Onları hayal kırıklıına uğratmayacağından eminim...



Crown's Spies Serisi:
1. The Lion's Lady (1988) Kadere İnanır mısın?
2. Guardian Angel (1990)Koruyucu Meleğim
3. The Gift (1991)
4. Castles (1993)












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder