21 Nisan 2015 Salı

Skandal Aşıklar-Sophie Jordan



Orjinal Adı : In Scandal They Wed
Edisyon Adı : Skandal Aşıklar
Yazar : Sophie Jordan
Çeviri : Eylül Çavaç
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Goodreads Puanı : 5/3,61
Puanım :5/4,5 


 Sophie Jordan'ı işte bu yüzden çok seviyorum. Yazarın kalemi,anlatımı beni büyülüyor. Okuyucuların bazıları çeviride problem olduğunu belirtmiş ancak ben farketmedim bile. Okurken  beni bambaşka dünyalara sürükleyen bir yazar Sophie Jordan.
Düğün Gecesi roamanıdan sonra Skandal Aşıklar bence en iyi romanlarından idi. Düğün Gecesi'nin tadı vardı romanda.
Hikaye aşk,ihanet,fedakarlık temalarında işlenmiş idi. Serinin ilk kitabında Fallon'ın hikayesini okurken ikinci hikayemiz de Evelyn Cross'un hikayesi vardı. Evelyn Crooss'un hikayesinden daha çok etkilendim ve sevdim.
Konu Harlequin Romanlarında çok işlenen yetim çocuk ona sahip olmaya çalışan ebeveyn adayları vardı. 


Bu konuyu ne kadar sık okursam okuyayım çok severim.
Evelyn Crooss  Penwich okulundan döndüğünde üvey kızkardeşi Linnie'yi doğum yaparken bulur ve ona yardım etmeye çalışır. Kızkardeşi doğumdan sonra vefat eder. Üvey annesinin ilk işi bebekten kurtulmayı istemek olur. 
Ancak Evelyn buna engel olarak çocuğun annesi olur. İsminin lekelenmesine yaşayacağı zorluğa aldırmadan bebeğin annesi olur.
Bebeğin babası ise savaşta vefat eder..Kuzeni Spencer Lockhart dört yıl sonra Linnie'yi savaştan döner dönmez ziyaret eder. Kuzeninin oğlu Nicholas ve Evelyn ile tanışır. Ağabeylerinin ani ölümü ile ailenin ünvanı ona kalmıştır.
Geçmişinde tecrübeler aşka olan inancını kaybetmesine neden olmuştur. Evelyn ve Nicholas'ı hem koruma içgüdüsü hem de aile unvanının gerektirdiği varis beklentisi yüzünden işi ileri götürür ona evlenme teklif eder. Ancak Evelyn'in gerçek kimliğini bilmemekte onu Nicholas'ın annesi zannetmektedir..
Güzel bir roman idi çok severek okudum. Historical ve Sophie Jordan'ı sevenlerin severek okuyacağından eminim..Tavsiye ederim...




Penwich School for Virtuous Girls
1. Sins of a Wicked Duke (2009) Aşkın Günahı
2. In Scandal They Wed (2010) Skandal Aşıklar
3. Wicked Nights With a Lover (2010)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder