4 Kasım 2015 Çarşamba

Gece Gelen Ölüm 2 İntikam Yolcusu - Gonca Çiftçioğulları




Orjinal Adı : İntikam Yolcusu
Edisyon Adı : İntikam Yolcusu (Gece Gelen Ölüm-2)
Yazar : Gonca Çiftçioğulları
Yayınevi : Agapi Yayınları
Puanım :5/4

  Gonca Çiftçioğlulları'nı tanıdığım Gece Gelen Ölüm  Karanlığın Sesi kitabı ile tanımıştım.. Ancak kitabı okuduğum da bir yarım kalmışlık hissi vermişti bana. Devamının çıkacağını öğrendiğimde de hiç tereddüt etmeden okumak istedim.
Romandaki komiser Mehmet'in ortağı tarafından trajik şekilde vurulması beni çok etkilemişti.
Onun hikayesini çok merak ediyordum.
Hikayede yeni kahramanlar yeni hikayeler vardı. Özellikle Oğuz ve Gönül'ün hikayesi de eklenmişti. Onların maceraları bence asıl kahramanımız Selda'nın hikayesinden çok daha güzeldi. Özellikle sonu hah şimdi oldu dedirtti bana.
İntikam Yolcusu romanın da Selda'nın hikayesinden oldukça etkilendiğimi söylemem gerek. Bu genç kadının yaşadıkları tüylerimi ürpertti.


Çocukluğunda başına gelen korkunç olay ile kişiliğinin uğradığı dönüşümü okumak ibret vericiydi. Ruhunu yaralayan bu olay ile içindeki intikam arzusu affedememe duygusunu yenememesi yüzünden ruhunun karanlıklar içinde kalmasını yazar çok güzel işlemişti. Romanın polisiye olması dolasıyla hikayeden çok daha fazla ipucu vermek istemiyorum.
Romanda duygusal sahneler çok fazla yoktu ancak sevgi aşk aile sevgisi teması ile işlenmiş olması kahramanların iç seslerini çok da güzel yansıtılmıştı. O kadar ki bire bir yaşanmışlık hissi verdi bana.. 

Bir ara kitabın sayfalarında kendimi kaybettim..




Kitabı okurken olay örgüsü nedeni ile aksiyon biraz yavaş geldi bana daha hızlı olabilseydi çok daha güzel olurdu. Yine de biz de böylesi bir polisiye yazar olması tema çeşitliliği bol olması  gururlandırdı beni. 
Yazarın sıkı takipçisi olmaya devam edeceğim. 
Daha yeni hikayelerde daha yeni maceralarını okumak için sabırsızlanıyorum..
Polisiye ve macera kitaplarını seviyorsanız etkileyici bir roman okumak istiyorsanız tavsiye ederim...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder