18 Temmuz 2011 Pazartesi

Anlaşmalı Evlilik-Sherry Thomas



Anlaşmalı Evliliği bitirdim..Diğer Historicallere göre değişik bir hikaye idi..Yazarın tarzını çok beğendim..Ama kitabı okurken Camdeb ve Giginin saçını başını yolasım geldi doğrusu...Birbirini seven iki kişi nasıl bu kadar birbirlerini yıpratırlardı tam ders verirdi doğrusu..

Bu iki kişinin hikayesi tam anlamı ile komedi idi..Yazarı çok başarılı buldum..Aynı anda hem kahkaha ile kahkaha atıp,sonradan sinir olup sinir krizi geçirebilirsiniz...Evli bir çiftin evliliği ardındaki sıra dışı bir durum mevcuttu..Birbirini severek evlenen çiftin evliliğ de normal şartlarda oluşmamıştı..Camden karısı Gigiy evlendikleri gecenin sabahında bırakıp Amerika'ya gidiyordu.Karısının bıraktıktan sonrada geri dönmemişti..
Sonra Gigi hayatını tekrar kurmaya karar veriri yeniden evlenecektir ama bunun için önce evliliğin başından beri ayrı olduğu kocasından ayrılması gerekmektedir..Yıllar ona Camden ile ilgili umut etmemesi gerektiğini öğretmiştir..Sonunda boşanma davsı açar..Hiç ommadığı bir anda on yıldır görmediği kocası geri döner boşanmayı kabul eder aama bir şartı vardır..Bir çocuk ...Ondan kendisne bir çocuk yapmasını sonra da boşanmasını ister...
Yazarı beğendim kahramanları parçlayasım geldi..Gigi şimdiye kadar bir ilki başardı ve kocasını aldattı..Ama bence Camden bunu fazlası ile hak etti..Çünkü karısına ikinci bir şansı on yıl vermedi..Sorunları halletmek yerine birbirlerini örselediler..Yazar çok değişik yazıyor sevdim,..Sıra dışı bir romandı tavsiye ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder