25 Temmuz 2011 Pazartesi

Ateş ve Buz-Julie Garwood

Ateş Ve Buz -Julie Garwood
İlk önce kapaktan başlamak istiyorum..Şimdiye kadar gördüğüm en saçma sapan bir kapaktı..Konu ile elinde çiçek tutan bir kadının ne alakası olduğunu anlayamadım...
Ama kurguLama hikaye oldukça iyi idi..Yazar konuyu çok güzel kalamış..Modern bir Robin Hood'un kızının ve Buchanan ailesinden Alec Buchanan'ın yakın ve çalışma arkadaşı Jack McAllister'in hikayesi idi..
Kutuplardaki kurtlara deney yapan çılgın bilim adamlarının iç hesaplaşmasının kurbanı olan William Harrington ile korkunç ve sıkıcı derecede bir röportaj yaptıktan sonra adam sır bir şekilde hem de Sophie'nin gözleri önüde kaybolur..
Bundan sonra Sophie ta Alaska'ya kadar sürükleyecek olaylar yumağına sürüklenir..
Bu arada Sophie'nin babası da dolandırıcılık suçundan aranmakta ama suçu bir türlü ispat edilememektedir...Ona Modern Robin Hood Lakabı takılmıştır..Zenginlerden alıp mağdurlara,fakirlere,ihtiyacı olanlara yardım etmektedir..
Bir suçluyu yakalarken amatör bir kişi tarafından videoları çekilip yoytube görüntüleri çıkan FBI ajanı Alec Buchanan ve Jack McAllister büro tarafından geçici tatil yapmaya zorlanmıştır..Bu tatili yaparken Sophie Rose'ın işi ile ilgilenirken Ajan Jack ile SophieNin birbirlerinden etkilenmeleri uzun sürmez..Ama ikisinin de akıllarındaki en son şey birine bağlanıp aşık olmaktır!!
Ben bu romanı çok beğendim ama başlarda 60 sayfa kadar epeyce sıkıldım..Yazarımız olayı kurgularken epeyce ayrıntı veriyor..Ama yinede tavsiye edebileceğim bir romandı..
AMa Julie Garwood'un Hisyorical Aşklarını okumayı yeğlerim..Bence bu serinin en iyi kitabı Kalp Hırsızı Epsilon kesşke basabilse bu romanı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder