11 Şubat 2013 Pazartesi

Bataklıkta Gece Yarısı-Nora Roberts


Bataklıkta Gece Yarısı-Nora Roberts.

Orjinal adı Midnight Bayou olan Bataklıkta Gece Yarısı Goodrads puanı 5/3,92 Benim puanım 5/5 daha fazla puan olsaydı onuda verirdim.Müthiş bir kurgu müthiş bir duygu sağanağı vardı bu romanda..Reankarnasyon ile ilgili harika bir romandı..Daha önceden Anya Seton'un Yeşil Karanlık isimli romanını okumuştum Reankarnasyon ile ilgili  ve çok da beğenmiştim..
Bataklıkta Gece Yarısı'da en az onun kadar güzel hatta daha alıcıydı diyebilirim..
Romanın erkek karakterine vuruldum diyebilirim kafasına koyduğunu yapan çok kararlı bir erkek..Evlilik Arifesinden evliliğine haftalar kala vazgçmiş ve mesleğinide bırakarak kendine bambaşka bir yol çizmiş bir genç adam..
Kadın Kahramanımız ise erkeklere dizginlerini kesinlikle vermeyen hayatının yönetimin çok genç yaşlarda eline almış çok güçlü bir karakter..Angeline Simon,en sevdiği kiş tarafından küçük yaşta iken kalbi kırılması da böyle olmasına neden olmuş..Erkekleri seviyor ama kendi kuralları ile..

Declan hayatını kökten değiştirmeye karar verdiğinde New Orleans'ta könhe ve çok eski Manet Malikanesini satın alır..O malikaneyi kendi elleri ile restorasyon işine girişir..Angelina ile de komşu olur..



Fakat malikaneyi daha önceden satın alanlar malikanedeki meydana gelen garip olaylar yüzünden yerleşmeden ellerinden çıkarmışlardır..Tadilat işlerine başladıktan sonra garip olaylar meydana gelmeye başlamıştır..Araştırmalarında bu malikanenin sahiplerinin garip şekilde öldüğünü ve kardeşlerden birisinin karısının garip şekilde kaybolduğunu öğrenir..Komşusu Angelina ile de  arasında çok kuvvetli bir çekim oluşmuştur..Aralarındaki oluşan duygusal bağ gün geçtikçe kuvvetlenir..Declan bu ilişkiyi daha da ileri taşımak istese de Angelina'nın buna pek niyeti de yoktur..
Malikanede devam restorasyon sırasında ikisi de birlikte iken malikanenin eski günlerine ait sahneleri görmeye başlamışlardır...Bu da araştırmayı daha da derinleştirmelerine sebep olur..

Çok güzel müthiş bir hikaye idi..Çeviri edit kusursuz idi diyebilirim..Romanı elimden bırakamadım...Tavsiye ederim...


2 yorum:

  1. Nora Roberts'ın kitaplarına bayılıyorum, bunu okumamıştım ama alacaklar listeme ekledim bile. :)

    YanıtlaSil
  2. Keyifle okumanızı dilerim..Yazarın çok güzel kalemi var...

    YanıtlaSil