13 Şubat 2013 Çarşamba

Nehrin Sonu - Nora Roberts


Nehrin Sonu - Nora Roberts.

Orjinal adı River's End olan Nehrin Sonu'nun Goodreads puanı 5/3,80 Benim puanım 5/5

Bu kitabı herkesin okumasını istiyorum..Yıllar önce Kelebek yayınlarından çıkmış ilk Nora Roberts Kitabı Nehrin Sonu..Her şey var bu hikayede aşk,cinayet,hırs,ihtiras ve aile ilişkileri içinde harmanlanmış muhteşem bir hikaye..
Romanda çok ünlü film yıldızı olan annesinin  annesinin hayalet  tarafından öldürülüşünü gören dört yaşındaki bir kız çocuğunun olayın etkilerinin hayatını nasılda etkilediğini görmek beni çok derinden etkiledi..Cinayet zanlısı olarak babası baş şüphelidir..Aynı gece hem annesi hem babasından olan bu küçük kız olayın tek tanığıdır...Bu tip bir olayı normal bir insan bile üstünden atamazken küçük kız  Olivia için hayat hiç de kolay olmayacaktı..
Ve Noah o gece Olivia'yı saklandığı yerden çıkaran Frank Brady'nin oğlu idi..Polis çocuğu idi bu olay babasını çok etkilemişti..O da televizyonda gördüğü dört yaşında gazetecilerin karşısında kulaklarını tıkayıp korkan o ufacık kızı hiç unutamayacaktı..
Olay olduktan sonra babasını annesini hiç göremeyen Olivia büyük annesi ve büyük babasının korunaklı yuvasında izole olmuş bir şekilde yaşamaya başlasa da olayın etkilerinden kurtulması kolay değildi..
Geçen yıllar içinde yolları Noah ile yolları kesişen Olivia'nın ilk aşkı NOah'tı kalbini kıran da o olur..Yıllar geçse başka hayatlara savrulsalar da birbirlerini hiç unutamayan bu iki genç insanın yollarını kesiştiren Olivia'nın babası Sam Banner olur..Aradan yirmi yıl geçmiştir..Noah gerçek cinayetleri araştırıp yazan bir yazar olmuştur..Sam onu arayarak cinayeti yazmasını ister ölmek üzeredir son arzusu hapiste değil dışarıda ölmektir..Kızını o yıllar içinde hiç görmemiştir..Noah'da yıllar sonra OLivia ile tekrar görüşmek ve araştırma arzusu ile bu teklifi kabul eder..Ama işi hiç kolay değildir...
Yıllar önce Olivia ile arasında olan olay yüzünden bu işe biraz çekinerek de baksa onu tekrar görmek onu çok da heyecanlandırmaktadır..Babası artık emekli olmuştur bu olay ile ilgili kitap yazmasına pek de olumlu bakmamamktadır..Ona göre herkes yeterince acı çekmiştir...

Baştan sona kadar kitabı merak içinde katil kim diye okudum..Katili baştan tahmin ettim sandım ama yazar beni tam anlamı ile ters köşeye yatırdı..Ve çok etkileyici bir final...Her şey film gibiydi sanki film seyrediyordum..Bu kitabın tekrar basımını yapılamaması çok büyük bir eksiklik...Bence bu kitabı herkes okuyabilmeli..Tavsiye ederim..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder