21 Şubat 2013 Perşembe

Kapıldım Sana - Katharine Ashe

Kapıldım Sana - Katharine Ashe

Orjinal Adı Swept Away By A Kiss olan Kapıldım Sana Goodreads Puanı 5/3,62 Benim puanım 5/4 Katharina Ashe İlk defa okuduğum bir yazar biraz kaopuklukları olduğunu hissetsem de beğenerek okudum..
Orjinal ve değişik bir hikayesi vardı.Bu tip denizde geçen maceralara bayılıyorum aslında hikayeyi beğenmemdeki etkende bu oldu..

Fakat hikaye ilerledikçe hikayenin erkek karakterine sinir oldum.Kızı terk edip durması dönüp gelmesi bana biraz tuhaf geldi..Hikayenin sonunu çok da beğenmedim yazar sanki birden kesti sonunu..Birden bitiriverdi...Aslında yazar hikayeyi çok güzel yakalamıştı biraz daha iyi işleyebilseydi çok güzel macera ve romantik hikaye çıkabilirdi..Bu kadar kusurları olsa da severek okudum yine de..
Hikaye bir gemide başlıyor Valerie Monroe iki yıldır sürgün hayatı sürdüğü Amerika'dan İngiltere'ye dönmeye karar vermiştir..Geçmişte yaptığı düşüncesizce hareketler yüzünden adı lekelenmiş KOnt olan babası da onu sürgüne göndermiştir.Bindiği gemide Vikont Steven Ashford ile karşılaşır tabii ki onun Vikont olduğunu bilmemektedir.Çünkü Steven Cizvit Papaz kılığında kendisini Etienne olarak tanıtır..İkili ilk karşılaşmalarından itibaren aralaronda müthiş bir çekim oluşmuştur..Demir gibi bir iradeye sahip olan Etienne insan ticareti yapan suçluların peşindedir ve kimliğini gizlemektedir..Şimdiye kadar da bu işi çok başarılı şekilde sürdürmüştür..Fakat gemi ele geçirilir ikili aynı odada kalmaya mecbur bırakılır.Gemiyi gaspeden korsan Braine'nin amacı bem Etienne'ye ders verip onun iradesini kırmak hem de Valerie'yi yatağa atmaksa da burada asıl tehlikede olan Valerie'dir..Amaç onları bir yatağa atıp yakılaşmalarını sağladıktan sonra Valerie^'den faydalanmaktır..Etienne ne kadar demir gibi iradeye sahip olsada sonunda o da bir erkektir bu durum onu çok zorlar..

Çünkü şimdiye kadar Valerie'den etkilendiği kadar hiç bir kadından etkilenmemiştir..Büyük babasının ona söylediği kehanetin doğru çıkmasından korkmaktadır..Annesi tarafıdan kızılderili Etienne'nin dedesi büyük aşkla bağlanacağı kadını tarif etmiştir..İsmini bile söylemesine rağmen Etienne bunu görmemezliğe çalışır kendisini hep Valerie'den geri çekmekte başarılı da olsa bazı durumlarda onun etkisine kapılmaktan kendini alamaz..

Valerie içinde durum farklı değildir..Şimdiye kadar ismi çıkmış bile olsa hiç bir erkeğin kendsine bu kadar yaklaşmasına müsaade etmemiştir..Sonunda Etienne gemiyi Valerie'nin hayatı pahasına ona yardım etmesi ile gemiyi geri alır..Ve yolları ayrılır..Ayrılırken Etienne ona bir Fransızca İncil verir..

Ve beş ay sonrasına gidilir..Valerie vatanına dönmüş ağabeyinin yanında kalmaya başlamıştır..Ağabeyi ve en samimi arkadaşı,sırdaşı  evlenmiştir..Valerie sosyeteye dahil olmuştur.  Son derece de gözdedir.Ama o Etienne'yi unutamamakta onu çok  özlemektedir..Cizvit Papazımız Etienne  yani Vikont Steven Asfhord'da kendisinin gelmesine gerek olmadığı halde yarım kalmış bir görev için İngiltere^ye yıllar sonra geri döner..İkiside bir davette karşılaşırlar...Valerie için şok olan ise aylardır papaz olduğunu sandığı adamın Vikont olması kendisine olan kayıtsız tavırlarıdır..Bu genç kadını çok yaralrsa da bu işin içinde bit yeniği olduğunu tahmin ettiği için olayı kendi yöntemleri ile araştırmaya ve Steven ile deyim yerinde savaşmaya başlar..

Konu olarak oldukça güzel bir hikaye idi..Yazar biraz daha özenli anlatım,kurgu sağlayabilseydi muhteşem bir hikaye olacaktı..Yinede okurken zevk ile okudum..Üç kitaplık bir seri olduğunu öğrendiğim bu seriyi okumak istiyorum..Umarım yayın evi bu seriyi fazla zaman geçmeden yayınlar..Kusurlarına rağmen yazarın anlatımını kalemini sevdim..

Rogues of the Sea
1. Swept Away By a Kiss (2010) Kapıldım Sana
2. Captured By a Rogue Lord (2011)
3. In the Arms of a Marquis (2011)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder