22 Şubat 2013 Cuma

Bir Çapkına Vuruldum.Sabrina Jeffries

Orjinal adı Never Seduce a Scoundre
Yazar     :  Sabrina Jeffries
Goodreads Puanı : 5/3,92



Orjinal adı Never Seduce a Scoundrel olan kitabın puanı 5/3,92 Benim puanım 5/4 açıkça söylemek gerekirse bu kadar sevebileceğimi hiç düşünmemiştim..Şu anda yayınevinin devam eden Hellions of Halstead Hall serisinden daha güzel gibi geldi bana..
Bu seriyi devam edip bitirseydi daha iyidi bana göre..Kitap çok akıcıydı hiç sıkılmadan okudum diyebilirim..Varis Leydileri yetiştiren bir okulun maceralarını anlatan bir seri idi.
Yedi kitaplık bir serinin ilk hikayesinde asil bir genç kız olan Lady Amelia Plum ve Amerikalı Binbaşı Lucas Winter'in hikayesi idi..
Amelia'nın zengin servetinde sosyetedeki çok erkeğin gözü vardı ona göre servet avcısı bu erkeklerin ona hayallerini kurduğu maceraları yaşatacak kadar egzotik ve cesur değildiler..
Fakat katıldığı davetlerin birinde çok sıra dışı şekilde tanıştığı Binbaşı Lucas Winter'in sakladığı sırlarını hatta İngiltere'ye neden geldiğini neyin peşinde olduğunu öğrenir..Öğrendği bilgiler içinde bu adamın gizli görev ile gelmiş olmasıdır..Peşinde olduğu iki kişiden biriside üvey annesidir..Onun neden Dolly'nin peşinde olduğunu öğrenmek için ilişkisini sürdürmeye ve aptal kızı oynamaya karar verir...
Lıcas İçin de durum farklı değildir.O da dolandırıcılıktan araştırdığı kişinin üvey kızından bir şeyler öğrenmeye kararlıdır..Şu an Londra dışında Amelia'nın babası ve üvey annesini beklerken Amelia'dan bir şeyler öğrenmenin peşindedir..Bu yüzden birbirleri ile görüşmeye devam ederlerken yakınlaşmaları da kaçınılmazdır..Hem de yakacak cinsinden...Birbirlerini kandırmaya uğraşırken Amelia'nı fütursuzluğu Lucas'ı şaşkına çevirirken kendilerini birbeilerinin kollarında bulmalarıda kaçınılmazdır..
Fakat unuttukları bir şey vardır..Servet avcısı eş adaylarından savaş gazisi Lord Pomeroy'un Amelia'nın peşini bırakmamakta olan ısrarıdır..O kadar ileri götürki işi..Lucas'a da peşlerinden Gretna Green'e kadar onları takip etmek düşer....
Bu olay her şeyi değiştirecektir...Çok severek okudum ve okurken çok eğlendim..Bazen kahkahalarımı tutamadım..Çok başarılı bir kitaptı..Bu serinin devamını okumak nasip olur umarım..


School For Heiresses
1. Never Seduce a Scoundrel (2006) Bir Çapkına Vuruldum
2. Only a Duke Will Do (2006)
3. The School for Heiresses (2006) (with Renee Bernard, Liz Carlyle and Julia London)
4. Beware a Scot's Revenge (2007)
5. Let Sleeping Rogues Lie (2008)
5. Don't Bargain with the Devil (2009)
6. Snowy Night with a Stranger (2008) (with Jane Feather and Julia London)
7. Wed Him Before You Bed Him (2009)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder