3 Eylül 2013 Salı

Aradığım Sensin-Stephanie Laurens

Aradığım Sensin
Yazar: Stephanie Laurens
Orjinal Adı: Four in Hand
Goodreads Puanı :5/3,78
Puanım :5/3,5





Stephani Laurens'in Dört kız kardeşin  koca bulma hikayesi Aradığım Sensin tam da Beyaz Dizi tadında çok eğlendirici bir romandı..Başlaması ile bitmesi bir oldu..Oldukça akıcı bir uslüp ile yazılmıştı..Fakat hikayede istediğim derinliği bulamadımsa da okurken çok eğlendim...Stephanie Laurens'in kitaplarında pek de rastlanan bir durum değildi benim için..Şeytanın Gelini isimli romanda sonra hiç bir kitabını okumamıştım..
Mevcut romanda dört bekar erkek ve dört bekar kadının eşleşip evliliğe doğru giden ilişkileri anlatılıyordu..Yazar konuya epeyce bir mizahi tema eklemişti.

Yeni Dük olan ve oldukça çapkın olan Max Rotherbridge'in bu Düklükten sonra eline bir de dört genç kızın geleceği düşüyordu çünkü onların hamisi olduğunu öğreniyordu..Hamisi olduğunuz bir genç kız ile aşk ilişkisine giremezsiniz o zamanki, toplum kurallarına göre..Fakat bu mevcut durum özellikle kız kardeşlerin üvey ablaları Caroline Twinninge kafayı taktıktan sonra da onu yolundan pek durdurabilecek gibi değildi..Çünkü Caroline Hanisi olacak yaşın üstünde idi..Yine de Max her şeyi çöpe atmamak için bunu bir süre kendine saklamaya ve acil olarak kızları sosyeteye tanıtmaya karar verir..


Diğer kız kardeşlerin de taliplileri olacaktır elbet..Ama Twinning kardeşler mevcut tuzaklardan kaçabilecek kadar deneyimli ve uyanıktır..İşte bundan sonra av ve avcılar birbirine karışır...


Çok fazla ayrıntıya girmek istemiyorum..Morali bozuk olanlar için,kafasını dağıtmak isteyenler için olduğunu söyleyebilirim..Regency Serisinin ikinci kitabı olan bu kitap  ve Doludizgin birbirine bağlantılı değil..En azından ben öyle hissettim çünkü kitap da herhangi bir kopukluk filan yoktu..Okumak isteyen arkadaşlara şimdiden keyifli Okumalar Diliyorum...

Regency Serisi :

1. Tangled Reins (1992) Dolu Dizgin
2. Four in Hand (1993) Aradığım Sensin
3. Impetuous Innocent (1994)
4. Fair Juno (1994)
5. A Comfortable Wife (1997)


Hulya YILMAZ



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder