16 Eylül 2013 Pazartesi

Dağ Kulübesi//Virgin River -Robyn Carr




Kitap Adı: Dağ Kulübesi 
Yazar :      Robyn Carr
Orjinal Adı: Shelter Mountain
Goodreads Puanı:5/4,22
Puanım : 5/5


20 Kitaplık Virgin River Serisinin ikinci kitabı Dağ Kulübesi beni mest etti..Romanı elime aldığım gibi bitirdim.Bence her bakımdan çok başarılı bir kitap idi.Bu seriyi bu kadar çok sevebileciğimi tahmin bile edemezdim..Robyn Car çok yetenekli bir yazar etkili ve başarılı bir kalemi var.Olaylrı kurgulaması ve romanlarındaki derinliği çok beğendim..İlk romandaki Kahramanlarımız Jack ve Mel'in aşkı be mucizevi Dağ Kulübesindeki hikayede en az onun kadar etkileyici ve mucizevi..

İlk romandan tanıdığımız Peder takma isimli John Middleton Jack  Sheridon ile aynı bölükte savaşmış bir dev adam..Konuşmayı pek sevmeyen oldukça içine dönük bir kişiliğe sahip..Genelde çok sakin ama onu kızdırmak istemezsiniz...Kızdığında ip kopuyor...Ona sadece annesi ismi ile hitap ediyor..

Hikaye soğuk bir eylül akşamında başlıyor Jack ve Mel evlenmiştir.Jack Peder'e barda bol bol kalabileceği odalar bırakarak Mel'in yanına yerleşmiştir.Tam barı kapatmayı düşünürken genç bir kadın küçük oğlu ile içeriye girer.Yüzünde ki izleri görür ve kadının bir şeylerden kaçtığını anlar..O kadar ürkektir ki ..Üstelik kendi görüntüsünün de kadın ve çocuğu korkutacağından endişelenmektedir..Onları ürkütmeden yardım etmeye çalışır.

Eski bir kuaför olan sadece bacakları çok ağrıdığı için Wes Lassiter ile evlenmişti..Şiddet daha evlenmeden başlamıştı..Şiddet evlendiklerinden beri artarak sürüyordu..Hatta oğluna hamile iken de şiddet görmeye devam etmişti. .Başvurmadığı çare kalmamıştı..Çok korkuyordu nasıl cesaret edip kaçtığına kendisi bile şaşırmıştı..Ona yardım etmeye çalışan adamdan her şeyden ürküyordu..O gece için barda kalır ertesi gün gidecektir..

Fakat Peder onun durumundan çok etkilenmiştir.Üstelik genç kadının yaralarını da gördüğü için onun bakıma ihtiyacı olduğunu anlar..Bu davetsiz iki misafirini tutabildiği kadar  tutmaya kararlıdır..


Onu ilk iş Mel'in görmesini sağlayacaktır..bu yardıma muhtaç kadını koca kolları ile koruma altına alır..Kendisi kocaman yüreği yumuşacık olan bu koca oğlanın aşkı ve hikayesi çok güzeldi..Daha fazla ayrıntılar için sizi kitaba davet ediyorum...Tavsiye ediyorum bu sımsıcak sevgi dolu romanı..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder