8 Eylül 2013 Pazar

Benden Sana Kalanlar -Julie Kenner



Benden Sana Kalanlar
Yazar : J.Kenner
Orjinal Adı : Release Me
Goodreads Puanı 5/4,15
Puanım 5/2

Yeni bir seri Stark Üçlemesinin ilk kitabı benden sana kalanlar..Gray Üçlemesini,Crossfire Serisini Sevenler bu seriyi de çok  seveceklerinden eminim..Yeni akım Erotic Romans türünde yazılmış..Konusu oldukça ilgimi çekmişti ama umduğumu bulamadım nedense..İkilinin aralarındaki aşk biraz havada kalıyordu..
Yazarın kalemi fena değil fakat E.L.James'ten ve Sylvia Day'dan oldukça etkilenmiş ..Aynı tip erkek multi milyarder problemli erkek kontrol hastası..Burada kadın karakterinde annesi ile problemi var..

Gray serisindeki kadar sayfalarca seks okumasanız da  oldukça cüretkar sahneleri var.. BDSM'de var  bize ters gelen ilişkileri de oluyor..Aralarındaki tutku güzel ama aşk kopuk kopuk..
Ama her şey ikili arasında  olsa da  bu seriye devam etmek istemiyorum..Hikaye bana Gray üçlemesini çok fazla anımsattı..Özgün bulmadım..Aslında bu hikaye  polisiye temaları ile de kurgulanabilir idi. Çok da güzel olurdu çünkü hikayenin konuya yatkındı ..Fakat nedense  yazar bunu yapmamış..

Sanırım ben artık sağlam kurguları seviyorum her tür temanın olduğu hikayeleri seviyorum..Sadece,aşk veya benzeri tek türle kurgulanmış romanlar bana göre değil onu anlamış bulunuyorum..

 Yazar ileriki bölümlerde ne yapar bilemiyorum ama seriye devam etmeyi düşünmüyorum..Okuyacak arkadaşlarıma keyifli okumalar dilerim...


Stark Trilogy
1. Release Me (2013) Benden Sana Kalanlar
2. Claim Me (2013)
3. Complete Me (2013)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder