21 Haziran 2014 Cumartesi

Yedi Gece-Anna Campbell



Orjinal Adı :  Seven Nights in a Rogue's Bed
Edisyon Adı : Yedi Gece
Yazar : Anna Campbell
Goodreads Puanı : 5/3,89
Puanım : 5/4


Anna Campbell aşkım depreşti.Anladım ki bu yazarı iki romanını okuduktan sonra bırakmakta ve yazara ara vermek ile büyük hata etmişim.Yazarın Mahrem ve Günahın Esiri kitaplarını okuduktan sonra kurgulamasını  birbirine çok benzeterek yazara ara vermeye karar vermiştim. Önce Uykusuz Geceler sonrada Yedi Gece'yi okuduktan sonra yazara kesinlikle devam etmeye karar verdim. Elimde şu anda Sana Teslim Oldum isimli eski kitabı var onu da sahafçıdan buldum en kısa zamanda okumayı planlıyorum..

 Gelelim Yedi Gece isimli romanımıza.yazarımız yaralı ve acı çeken erkekleri işlemeye devam ediyor.Yedi gece tam anlamı ile Güzel ve Çirkin romanı idi.Gerçekten de çok dokunaklı bir hikaye işlemiş yazar kendi kalemi açısından da çok da güzel işlemiş. Severek okudum.Kitabın kadın karakteri ve erkek karakteri açısından duyguları yazar çok güzel aktarmıştı bize. Erotik sahneleri ağırlıkta da olsa aşkı,acıyı,çaresizliği ve ihaneti yazar çok da güzel işlemişti.

Sidonie Forsthe'ın ablası  Roberta'nın tedavi edilemeyen bir hastalığı vardı kumar oynamak.Son kumarında hayatını kaybedilebilecek kadar para kaybetmişti. Kocası Vikont William Hillbrook çok acımasız bir adamdı bu kayıbı duyduğunda ablası Roberta'yı kesinlikle öldürecekti.Özellikle kumar oynadığı kişiyi duyduğunda Jonas Merrick.Kocasından intikam almak için yeminli olan bir münzevi adam.

Yüzünde korkunç yara izi olan topluma çıkmayan Karun kadar zengin ve gayri meşru olan bir adam...Bunun William ile de ilişkisi varır ama kitaptan okumanızı tavsiye ederim..
Roberta onca  parayı kaybettikten sonra Jonas ile anlaşma yapar yedi gece bu kumar borcu için onunla birlikte olacaktır. Fakat bu şartları uygulamaya Sidonie gider.Sidonie birlikte olmadan ikna yolunu seçmek isterse de Jonas alacağını tahsil etmede kararlıdır.

Sidonie evliliğe inanmayan kadınların evlenerek bir köle haline dönüştüğüne inandığı bir genç bir kızdır..Jonas'ın ablasının kumar borcunun tahsilatını yaparsa iffetini kaybedecektir.
Çok severek beğenerek okuduğum bir roman oldu. Bu roman üç kitaplık serinin ilk kitabı ve devamı var.

Diğer romanlarda Jonas'ın gayri meşru diğer arkadaşlarının maceraları yer alıyor. Bu seriye devam etmek istiyorum..Yayın evinin bizi fazla bekletmeyeceğini ummak istiyorum. Historical seviyorsanız ve yaralı kahramanları tutku ile okumak istiyorsanız tavsiye ederim.

Sons of Sin trilogy Serisi

1. Seven Nights in a Rogue's Bed (2012) Yedi Gece
2. A Rake's Midnight Kiss (2013)
3. What a Duke Dares (2014)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder