30 Haziran 2014 Pazartesi

Ah Şu Kalbim Susan Elizabeth Phillips.




''Gitmek iyi fikir değil.'' Kevin süt şişesinin kapağını sertçe açtı. ''Şu anda Dan'la aramı daha fazla bozmaya niyetim yok, bu yüzden sen gidiyorsun.''
Aslında Molly'nin yapması gereken buydu fakat Kevin'in tavırlarından hoşlanmadığı için, işi içindeki kaltağa bıraktı. ''Böyle bir şey olmayacak. Bir sporcu olduğun için bunu anlamayabilirsin ama benim huzur ve sessizliğe ihtiyacım var çünkü çalışırken ben gerçekten düşünüyorum.''
Kevin hakareti kesinlikle anlamıştı ama aldırmamayı tercih etti.
''Ben burada kalıyorum.''
'' Ben de öyle,'' diye karşılık verdi Molly, aynı ölçüde inatla.
Kevin'in kendisini dışarı atmak istediğini görebiliyordu ama bunu yapamazdı çünkü patronunun kardeşiydi. Kevin acele etmeden bardağını doldurdu eve kalçalarını tezgaha dayadı.
''Burası büyük bir ev. Paylaşabiliriz.''


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder