14 Eylül 2014 Pazar

Beni Bulun-Michelle Knight&Michelle Burford

Orjinal Adı : Finding Me: A Decade of Darkness, a Life Reclaimed: A Memoir of the Cleveland                              Kidnappings
Edisyon Adı : Beni Bulun
Yazar :           Michelle Knight&Michelle Burford
Goodreads Puanı : 5/4,10
Puanım :  5/2





Bir Nefes Uzakta Lesley Pearse'i okuduktan sonra yarım bıraktığım Beni Bulun Kitabını tamamlamak istedim. Yarım bırakmamın nedeni kitabın kötü olmasından değildi. Bir genç kızın hem cinsleri ile maruz kaldığı işkenceler idi. 
Evet okudum umarım hiç bir genç kızın başına bu tür olaylar gelmez. Hani derler ya taş yakından gelir bu hikaye de aynı ata sözünü yansıtıyordu.
Kaçırılıp tecavüz edilmesinin yanı sıra kendisi ile aynı kaderi paylaşan genç kızlarda vardı. Çok iğrenç kötü sahneler vardı.Okurken kitabı fırlatıp attığımı hatırlıyorum. Hatta bir ara yarım bırakmıştım. Fakat bu roman gerçek hikaye idi. Bu romandaki olaylara gerçekten maruz kalmışlar katlanmışlardı. İşte o yüzden tekrar okuyup bitirdim ama yürek dağlayıcı bir hikaye idi.

Maalesef üst üste okuduğum iki romanda da kadının her millette ve dinde de olsa kaderinin aynı olduğu görmek bir kadın olarak beni çok üzdü.

Bence her kadının okuyup ders alması gereken bir kitap. Gerçek hayatta da geçmiş olması insanların ne kadar acımasız olabileceğinin kanıtı...
Kadınlara bu tür hareketleri,işkenceleri reva görenleri ne yapmalıyız? Bunun iyice irdelenmesi gerekiyor..

Sinirlerinizin düzgün,moralinizin yerinde olduğu zaman okumanız gereken bir kitap. Sanırım üst üste iki ağır romandan sonra uçuk bir kitaba ihtiyacım olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder