26 Eylül 2014 Cuma

Sadece sadece Seni Sevdiğimi Söylemek İçin Aramıştım -Eda Tuzcalı



Orjinal Adı : Sadece sadece Seni Sevdiğimi Söylemek İçin Aramıştım 
Yazar : Eda Tuzcalı
Yayınevi : Altın Bilek yayınları
Goodreads Puanı : 5/4
Puanım :5 / 3,5


Oldukça eğlendirici,duygu yüklü ve düşündürücü bir romandı. Asıl ve yan karakterlerin hikayeye eşit katkıda bulunduğu bir romandı. Yazarın sitili Vefa Enver'i Jane Graves'i  anımsattı bana. Fakat Eda Tuzcalı'nın kaleminin farklılıkları da çok güzeldi.

Karakterler başlarda kim kimdir diye okurken kargaşa yarattı ben de. Çiklit, Romance türünü sevenlerin seveceği türde bir romandı. Başı çok etkileyici bir şekilde başladı. Ortalarda biraz sıkıldım. Fakat sonra romanın konusu oturunca severek okudum. Yazar gelecek vaat eden bir yazar. Zamanla kaleminin daha da güzelleşeceğine inanıyorum. Kitabın kapağını çok beğendim. Diyebilirim ki kendine beni mıknatıs gibi çekti..
Yazar hikaye de duyguları aktarırken oldukça başarılı idi. Fakat anlatım da bazı yerlerde çok detay vardı okurken sıkıldığım yerler de oldu..

Fakat çok etkilendiğim sahneleri de vardı. Özellikle Sude'nin rahatsızlandığın da Mert'in ona bakması aralarında ki duygusal yakınlığı içeren sahneler çok güzel idi.Romanın diğer çifti Kaan ve Ceylin'in hikayesi de hikayeye ayrı bir tat katıyordu. Aralarındaki bazı diyaloglar beni kahkahalara boğarken bazen de çok kızdırıyordu. 
Ceylin'in istemeden Kaan'ı hadım ettiği sahneye bayıldım.

Romanın Konusuna gelince;

Sude sosyoloji bölümü son sınıf öğrencisidir. Şimdiye kadar hayatında hiç bir zorluk çekmemiş özellikle herkes tarafından çok sevilmiş, çok şımartılmış genç bir kızdır. Okulunu bitirmek için hazırlamak istediği tez onu iyice zorlamalıdır ki mükemmelliyeti bulabilsin.

Bunun için telefonda telekızlık yapmaya karar verir. Hemen işe girişir. Sapıklar,tatmin olmak isteyenler şefkat arayanlar onu arayıp konuşmaya başlarlar..Bu arada bir genç adam aramaya başlar. O sadece sohbet etmek için aramaya başlamıştır. Fakat zaman geçtikçe aralarında bir yakınlık oluşmaya başlar ve bu iki tarafta da aşka dönüşür.

Durum öyle bir hale dönüşür ki Sude sadece onunla konuşmakta diğer arayanlar ile görüşmemekte içinden çıkılmaz bir hale gelmektedir.
Gerisi için ise sizi kitaba şöyle bir alalım ne dersiniz?..
Aşk,gerilim,romance,çiklit tarzlarını seviyorsanız bu roman tam da size göre.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder