1 Ekim 2014 Çarşamba

Kalbimde Bıraktığın Boşluk Hala Dolmamıştı-Lori Wilde




Orjinal Adı: The Sweethearts' Knitting Club 
Edisyon Adı : Kalbimde Bıraktığın Boşluk Hala Dolmamıştı
Yazar : Lori Wilde
Goodreads Puanı : 5/3/77
Puanım: 5/3



Güzel bir kasaba hikayesi bekliyordum. Ama beklediğim gibi bir hikaye olmadı.

Biraz hayal kırıklığı yarattı kitap bende. Hikaye sonlara doğru şaha kalkıp düzeldi.Özellikle kadın karakteri  hiç mi hiç sevmedim..Bana kişiliksiz kaypak bir karakter gibi geldi.Önüne gelen herkesi memnun edip gündemde olma peşindeydi.

Sevdiği adam 16 yaşında iken hapse girmiş bile olsa çok çabuk diğer rakibin kucağına düştüğü gibi onu bir de ilk erkeği yapması benim midemi bulandırdı kızdan nefret ettim..Çok çabuk pes etti Beau denen adamı koynuna almamalıydı..

Jessie ise  ona tam anlamı ile deyim yerinde ise körkütük aşıktı fakat saçma sapan kararı yüzünde sevgilisinin başkasının koynuna girerek onun on yıl hayatında olmasında rol oynadı.
Yazarın kalemi güzel fena değil ama diğer kitabını biraz sakinleştikten sonra okuyacağım..
Flynn benim tüm sinirlerimi havaya kaldırdı....,

Beau ise istediğini elde etmek için her şeyi yapabilecek kapasitede biri idi. Jessie'yi 12 yıl hapse attırmayı başarmıştı..Ondan sonra göz koyduğu sevgilisine el atması kaçınılmazdı.
Yazarın kalemini sevdim ama hikaye de umduğumu bulamadım..Belki siz seversiniz..



Twilight, Texas

1. The Sweetheart's Knitting Club (2009)Kalbimde Bıraktığın Boşluk Hala Dolmamıştı
2. The True Love Quilting Club (2010)Yamalı Hayaller Sahnesi
3. The First Love Cookie Club (2010)
4. The Welcome Home Garden Club (2011)
5. Christmas at Twilight (2014)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder