14 Ekim 2014 Salı

Yanlış Numara - Michael Connelly



Orjinal Adı : Chasing The Time
Edisyon Adı: Yanlış Numara
Yazar : Michael Connelly
Goodreads Puanı: 5/3,95
Puanım : 5/3,5


Uzun zamandır sıkı bir polisiye okumak istiyordum. Hiç denemediğim bir yazarı da okumak istiyordum. Bunun için Michael Connelly'de karar kıldım..

İlk defa okuduğum bir yazardı. Genel anlamda güzel bir hikaye idi. Kimyager olan Henry Price' molekuler bir bilgisayar yaratma peşinde idi.. Yarattığı Proteus isimli enerji kaynağını geliştirebilmesi için 12 milyon dolara ihtiyacları vardı. 

Bunun için de yatırımcı bulmak zorundalardı. 
Sevgilisi Nicole'den yeni ayrılmış ve yaşadığı evi ona bırakmıştı. Nicole ile ayrıca iş arkadaşıydı. Şirketin dış sorumlusu idi. Fakat ilişkileri bittikten sonra firmadan da ayrılmıştı Nicole.
Yeni bir eve geçen Pierce yeni düzenine  Nicole'in yokluğuna  alışmaya  çalışırken yeni evinin telefonunun eski sahibinin eskort bir kız olduğunu öğrenir..

Lily ismindeki bu kadını arayanın çok olması Pierci meraklandırır Bu olay ile geçmişi ile de hesaplaşmaya başlar. Kitap ilerledikçe oyun içinde oyunun döndüğünü anlar..Öyle bir duruma gelir ki araştırmayı bırakırsa özel ve mesleki hayatı bitecektir. Öğrendiğime göre yazarın diğer kitaplarının yanında bu kitap sönük kalıyormuş..
En kısa zaman da diğer kitaplarını da okumak istiyorum..Yanlış Numara'yı genel olarak beğendim ama bir şeyler eksik hissinden kurtulamadım..Bazı yerlerde kopukluk hissettim..

Fakat yine de  bu yazarı takip edeceğim diğer kitaplarını da okumak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder