8 Ocak 2015 Perşembe

Daha Sabaha Çok Var-Lisa Kleypas


Orjinal Adı : Married By Morning 
Edisyon Adı: Daha Sabaha Çok Var
Yazar : Lisa Kleypas
Yayınevi : Epsilon Yayınları
Goodreads Puanı: 5/4,13
Puanım :5/5


Kaliteli bir roman nasılda bir nefes de okunuyor ama çok güzeldi bir çırpıda bitti..Bu aileyi çok seviyorum çok bendeki yeri apayrı. Hathaway ailesinin Ramsay Lordu Leo ile gizemli mürebbiyemiz Catherine Marks'ın hikayesi çok güzeldi.Okurken bazı yerlerinde kahkahalarımı tutamadım.
Benimle Kal romanında tanıdığım Leo ile bu yeni Leo arasında büyük fark vardı bir an aynı kişi mi diye düşünmeden edemedim.Bu leo karizmatik nüktedan sohbeti dinlenir neredeyse kusursuz bir asilzade idi..

Hathaway hanedanını tekrar görmek çok güzeldi. Cam ve Amelia'nın bebekleri olmuştu. Win.Merripen,Harry,Poppy bir de gelinciğimiz vardı Dodger..
Gecemi Aydınlat'ta verdiği ip ucu yüzünden bu romanı ip ile çekiyordum. Dört dörtlük kusursuz bir Lisa Kleypas kitabı idi. Çeviri,edit,kapak hepsi çok uyumlu idi.


Carherine Marks'ın gizemli geçmişi Harry Rutludge ile üvey kardeş olduğu ve bir çok sorunun cevaplarını aldığımız bir roman oldu. Leo'ya miras kalan ünvan ve mirası ile ilgili gözden kaçırılan bir detay vardı o yüzden bir sene içinde evlenmesi gerekiyordu. Fakat diğer kadınlar Cat kadar nedense ilgisini çekmiyordu. Bunu farkettiğinde ise gereğini yapmaya ve Cat'in gizemli geçmişini öğrenmeye karar verir. Öğrenir de..Cat ise geçmişindeki bir olay ailesinde onu kullanmaya alışan büyükannesi ve halasından kaçmaya çalışıyordu. Geçmişinde üvey ağabeyi Harry ona çok zor zamanında yardım etmişti. Seneler sonra ağabeyi ile tekrar yolları kesişmesi ve ünlü bahçe sahnesi...Hepsinin cevapları vardı..


Çok da fazla detay verip keyfinizi bozmak istemiyorum..Serinin beşinci ve son kitabı Beatrix'in hikayesi fakat onun hikayesi ile ilgili hiçbir ipucu bulamadım..Onu da merak ile bekliyorum..
Historical romanlarını seviyorsanız tam size göre bir roman bence...



Hathaways Serisi.

1. Mine Till Midnight (2007) Benimle Kal
2. Seduce Me At Sunrise (2008) Vazgeçmem Senden
3. Tempt Me at Twilight (2009) Gecemi Aydınlat
4. Married By Morning (2010) Daha Sabaha Çok Var
5. Love In The Afternoon (2010)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder