26 Ocak 2013 Cumartesi

Aşkın Büyülü Mucizesi - Linda Gillard

Aşkın Büyülü Mucizesi - Lİnda Gillard 

Orjinal Adı Emotional Geology olan   Aşkın Büyülü Mocizesinin Goodreads Puanı 5/4 Benim puanım 5/5

Çok beğendim bayıldım desem az söylemiş olurum Linda Gillard'ı ilk defa okuyorum ayaklarımı yerden kesti..İki yaralı yürek iki tarafında büyük acıları iç  hesaplaşmaları olan bir kadın ile erkeğin hayat ile mücadelesi..Kitabı elime bakmak için aldım başlarda biraz sanki bir durağanlık varsa da hikaye 15-20 sayfada birden açıldı elimden bırakamadım. Müthiş bir dram vardı,ihanet vardı,sevgiye hasret iki kişi vardı geçmişin hesaplaşmaları vardı..

Bu roman ikinci hatta üçüncü şans fırsatını yakalamış bir erkek ve kadının hikayesi.Abartmıyorum okurken içim buruldu..İki tarafın da yaraları oldukça derindi..Rose en sevdiği iki kişinin ihanetine uğramış artık orta yaşlı bir kadın..Calum sevdiği kadını trajik bir şekilde kaybetmiş bir erkek Rose'dan biraz küçük..İmkansız bir aşk gibi görünse de aşk hep imkansızı aramak değilmidir?..

İkisinin de korkuları vardı.Ama Rose depresif bir rahatsızlıktan yeni iyileşmek üzere olsa da hala hastalığının etkilerini yaşıyor ilaç almamak için mücadele ediyordu.
Calum ise dağcılığı bırakmış bir öğretmen idi.. Şiirler yazıyordu kitapları basılmıştı..Rose ise Tekstil dokumadan resimler yapıyordu bu sanatçı iki kişinin aşkı da o kadar güzel idi..Daha fazla anlatıp kitabın tadını kaçırmak istemiyorum..
Tavsiye ederim..Okuyun..O sihirli aşkı hissedin...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder