28 Ocak 2013 Pazartesi

Yüreğimdeki Aşk Kıvılcımı-Linda Gillard


Müthiş bir yazar müthiş bir anlatım gücü..Önce Aşkın Büyülü Mucizesi sonrada Yüreğimde Aşk Kıvılcımı
iki kitabı birbirinden ayıramadım çok beğendim..Muhakkak takip edeceğim bir yazar olacak.
Orjinal Adı : Star Gazing olan Yüreğimdeki Aşk Kıvılcımı Goodreads Puanı 5/3,71 Benim puanım 5/5 keşke daha fazla puan olabilseydi....

Yazarın kalemi müthiş günümüz aşklarını duygu sağanağı ile hayat veriyor..Historical romanlarda bulabileceğimiz bir romantizm var kaleminde..Özellikle en ümitsiz anınızda karşınıza çıkabilecek aşkları çok iyi işliyor..Okuduğum iki romanında da ikinci şansı işliyordu yazar..Hikayeyi iki kişi gözünden aktarıyordu yazar.Çok akıcıydı sayfalar nasıl aktı anlamadım bile.

Bu romanda ise görme özürlü bir kadının hikayesi vardı. Marianne Fraser genç yaşta kocasını kaybetmiş bir kadındı kocasını kaybedeli on sekiz yıl olmuştu.Sıra dışı yazar olan ablası ile yaşıyordu..İkiside orta yaşlarını sürüyorlardı...Marianne kocasını kaybettikten sonra aşkı beklemiyordu.Ama hayat sürprizlerle doludur,çoğunlukla hiç ummadığınız zamanda beklemediğiniz bir anda aşk kapınızı çalıverir...İşte Keir ile karşılaşmaları böyle bir zamanda oldu...Keir sıra dışı gizemli bir adamdı..Olağan dışı gücü yüzünden karşı cins ile ciddi ilişkileri olamamıştı.Tanışmaları arkadaşlıklarının evreleri çok güzeldi. Özellikle ona yaptığı tasvirler çok özeldi.Kendi yaşadığı adaya onu götürüp adadaki yıldızları tasvir etmesi müthiş olağan üstü idi..Birbirlerine nasıl bağlandıklarını anlamadılar bile...Marianne'nin adada yolunu kaybedip bir görme özürlünün yaşadığı zorlukları sergileyen sahne beni çok etkiledi..
Bir de Marianne'nin sıra dışı ablası vardı vampir romanları yazıyordu.Onun hayatı ve aşkları özellikle yardımcısı ile yaşamaya başladığı aşkı çok çarpıcı idi..Roman baştan sona kadar gerçek hayatın acıları ile birlikte aşkın sihiri ile süslenmişti..Dediğim gibi çok beğendim okumakta çok geç kaldım ama kendime tam anlamı ile Linda Gillard ziyafeti çekmiş oldum..
Günümüzde de böylesine özel aşkların yaşanabileceğini okumak isterseniz tavsiye ederim..İmkansızı başarmak zor değil...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder