1 Ocak 2013 Salı

Vahşi Bir Lordun Kollarında - Sabrina Jeffries



Vahşi Bir Lordun Kollarında Sabriana Jeffries 


Goodreads Puanı 5/4,02 Benim puanım 5/2 

Hellions of Halstead HallSerisinin Dördüncü kitabı idi..Serinin en güzel hikayesi Lady Minevra'nın olduğu hikaye idi bence..Bu hikayede çok zevkli idi ama biraz daha vasattı bence...

Bu kitapta 4. kardeş Gabe ve Virginia Waverly’nin hikayesini okudum . Bundan yedi sene önce Gabe ve Virginia’nın ağabeyi yarışırken, Virginia’nın ağabeysi yarış sırasında ölmüştür. Gabe, bu ölümün üzüntüsünü ve acısını senelerdir çekmektedir. 

Virginia ise ağabeysinin ölümüne sebep olan adamdan intikam almak istemektedir. Amacı adamla yarışmak ve onu yenerek sosyeteye rezil etmektir. Buna karşın Gabe’in amacı ise genç kadınla evlenmek ve tüm bu olaylara son vermektedir.

Virginia, yıllardır düşman olarak gördüğü Gabe ile evlenmeyi kabul edip onu sevebilecek midir? Gabe, genç kadınla sadece bir kefaret için mi evlenecektir yoksa bu uğurda Virginia’ya aşık mı olacaktır? Kısaca konu böyle..

Küçük oğlan kardeş Gabriel Sharpe'in hikayesi nedense beni sarmadı..Hikaye bence biraz vasat kaldı..Bu hikayenin çok da kötü olduğu anlamına gelmese de ikili arasında ki aşkı hissedemedim..İkisi de birlikte oldular ama aşık olamadılar birbirlerine..Arada çekim filan vardı aşk yoktu..Hikayede asıl ilgi çekici aşk büyükanne Hetty Plumtree ile Virginia Waverly'nin dedesi General Waverly arasındaki gelişen beklenmedik aşk idi..İkilinin konuşmalarına atışmalarına bayıldım.Hikayenin bence en güzel yeri idi..

Hikayenin diğer ilginç olan noktası ailenin anne ve babalarının öldürülmesindeki sır perdesinin biraz daha aralanması idi..Sanırım bu sır serinin 5.hikayesi olan Celia'nın hikayesinde çözülecek gibi..Serinin 5.hikayesinde en küçük kız kardeş Celia'nın hikayesi olacak ben asıl onu merak ediyorum..Çünkü büyük ihtimalle gizemli Bay Pinter ile kozlarını paylaşacaklar gibi görünüyor..Birbirleri ile her ne kadar atışşalar da aralarında bir çekim var..Bu hikayeyi okumayı çok istiyorum..


Hellions of Halstead Hall Serisi 

1. The Truth About Lord Stoneville (2010) Bozulan Yeminler
2. A Hellion in Her Bed (2010) Yatağımdaki Serseri
3. How to Woo a Reluctant Lady (2011) Sır Gibi Sakladım
4. To Wed a Wild Lord (2011) Vahşi Bir Lordun Kollarında 
5. A Lady Never Surrenders (2012)
6. 'Twas the Night After Christmas (2012).


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder