12 Ocak 2013 Cumartesi

Fırtınalı Denizler-Sophia James


Fırtınalı Denizler Orjinal adı Hİgh Seas To High Society

Goodreads Puanı 5/3,52 Benim puanım 5/4,5 aslında daha yüksek verebilirdim notu ama 
Hah iste dedigim müthis bir hikayedi. Marsha Canhamin Demir Gülündeki kadin kahramanndan daha cok sevdim bu kadın korsani. Daha sıcak duygu yüklüydü hikaye. Tek kusur vardi kitap da Miranda halaya bir teyze bir hala diyen çevirmen. İşte o yüzden kırdım notuüzülerek..

Her sey kusursuzdu bu yazari daha sık okumak istiyorum. Araştırdığımda Wellingham Serisinin birinci kitabımış gelecek hikayeyi okumak için fazla beklemek istemiyorum.. Umarim devami hemen gelir.İkinci hikaye Asher Wellingham'ın hayatını kurtarırken kör kalan oğlan kardeşin hikayesi olacak..
Konusuna gelince Carisbrook Dükü Asher Wellingham uzak denizlerd iken hastalanıp ölem eşi Melanie'ni ölümünden sonra hayata adeta küsmüştü.Ama bir davette karşılaştığı tuhaf bir tipi olan Emma Seton ile karşılaştıktan sonra hayatının değişeceğini bilemezdi..
Emma Seton ise Asher'in tahminlerinin çok ötesinde çok uzak yerlerden Asher'de bulunan baston için Londra'ya gelmişti.Sahte isim kullanıyordu yıllar önce karşılaştığı Dükün hayatını kurtarmıştı ama Dük babasını öldürmüştü.O sırada babasının bastonu onda kalmıştı.Bastondan çok içindeki saklı olan şey önemli idi.Bir yolunu bularak o bastonu almalı bu oyuna bir son vermeliydi..Ama göz ardı ettiği şey birbirleri arasındaki çekim idi..
Tavsiyemdir..

Wellingham Serisi:

1.High Seas To High Society 

2.One Unashamed Night 

3.One Illicit Night


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder