14 Nisan 2013 Pazar

Aşkın İki Yüzü - Susan Mallery




Orjinal adı Lip Service Goodreads Puanı 5/3,91 Benim puanım 5/4,5

Serinin ikinci kitabını daha cok begendim.Ama kadın karakterin başlardaki kişiliksizliği yüzünden puanı da kırdım..

Konusu daha sert idi. Lexi ve Cruz'un hikayesi beyaz dizi tadında idi daha romantik idi. Irak savaşından dönmüş savaş gazisi Mitch Cassidy ve Titan kızlarının ortanca olanı Skye Titan'ın hikayesi idi..

Skye ile Mitch'in hikayesi daha gerçek sert bir hikaye idi.Babasının etkisinden kurtulamamış kişiliği oturmamış.Annesi neredeyse gözlerinin önünde intihar etmiş bir genç kız idi Skye Titan..Bu durumdan da faydalanan bir sözde baba deyim yerinde ise tam bir karaktersiz idi bence...Nefret ettim bu karakterden.Ailesini çocuklarını kendi kişisel çıkarları için kullanabilen bir baba profili vardı. Skye'in hayatta kalan tek ebeveyni olması üzerindeki etkisini güçlendiriyordu..Skye Titan babası ne derse yapıyordu..

Yer yer kadın kahramanımız Skye 'in babasının etkisinde fazla kalmasına çok sinir oldum. Skye sadece babası istediği icin sevdigi adamı bırakip yaslı bir erkek ile evlenir.. Özellikle bazı yerlerde gençlik ve toyluğunun etkisi ile kişiliksizce davranması beni delirtti diyebilirim.Babasının Mitch Cassidy'den ayrılıp yaşça büyük bir adam ile evlenmesini istiyordu..O istedi Skye yaptı hem de en iğrenç bir şekilde..

Hayatımın aşkı dediği adama çok acımasızca ihanet etmesi ondan hamile kalması.Evlilik teklifi eden sevdiği adamı yüz üstü bırakması..Çok sinir oldum çok kişiliksizce karaktersizce yapılmış bir davranıştı..Bence..

İşte bu yüzden Mitch bence dokuz yıl sonra karşılaştıklarında az bile yaptığını düşünüyorum..Aşağılamasını da bence hak etmişti..İhanet bence ilişkiyi darmadağın eden bir davranıştır geriye dönüşü de neredeyse imkansızdır..

Bu ayrılıktan sonra Mitch orduya yazılır ve SEAL komondosu olur.Son katıldığı Irak Savaşı'nda da ayağını kaybederek geri döner.Arada dokuz yıl geçmiştir. Skye ise kocasını kaybetmiş 8 yaşında bir kızı vardır.Babası Jed Titan ile birlikte yaşamaktadır..Mitch'den ayrılışının ağırlığını hala içinde yaşamaktadır..Kocası öldükten sonra da herhangi bir gönül ilişkisi olmamıştır..Babası ona yine evlenmesi için bir  koca ayarlamıştır..

İLk kitabımızdaki Lexi ve Cruz nişanlanmıştı ve Lexi bebek bekliyordu.Üvey ağabeyleri Gart yine işbaşında idi..Titanları özellikle Jed Titan'ı  mahvetmeye  yemin etmiş bu adam planlarını uygulamak içim her yolu denemeye kararlı idi..Bu sefer de Titanları içten yıkmaya kararlı idi...

Bu yüzden planlarına Mirch'i de kattı..Skye'a düşman plan Mitch hesaplaşmasını bu yönden de denemeye karar verir ama çok geçmeden pişman olacaktır..
Şimdi serinin üçünçü kitabı İzzy'nin hikayesi var sırada ama ben 4.ve son hikayede ki Garth ve Dana'nın hikayesini daha çok merak ediyorum..Yardımsever  Dana Titan kızlarının hem savunucusu hem de arkadaşı idi..Bu macera bence daha heyecanlı olacak..

Kesinlikle tavsiye edeceğim bir seri..Susan Mallery'i o kadar çok sevmezdim bu seriyi okuduktan sonra kesinlikle takip edeceğim bir yazar ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder