2 Nisan 2013 Salı

Utangaç Milyoner-Nora Roberts



Orjinal Adı:The Winning Hand olan Utangaç Milyoner'in Goodreads Puanı 5/4,10 Benim puanım 5/5 Serinin en beğendiğim romanlarından idi.
Serinin ilk kitabında yer alan ve Komançi kanı taşıyan Justin Blake ve Serena MacGregors'un oğlu Mac-Robert MacGregor ve Özgür ruhlu,masum bir kadın olan Dusty Wallace'in hikayesi idi..Bu kitapla birlikte MacGregor'de yeni kuşağa geçmiş oluyoruz..
Hikaye de diğer aile üyeleri Daniel vardı o olmasa olmazdı elbet..Yine çöpçatanlık peşinde idi..Serena ve Justin tam otuz yıllık evli idiler..Hala daha birbirlerine aşıktılar..Üç çocoukları daha vardı onların hikayesini okuyacakmıyız bilmiyorum ama en çok Duncan Macgregoru merak ediyorum..
Mac Las Vegas'taki imparatorluğu gazinoyu o yönetmektedir...Bir gün gazinoda Jackpotda jack pot'ta 2 milyon dolara yakın para kazanıldğını görür.Parayı kazanan ufak tefek minyon yaşının bile kumar oynamak için şüpheli olan bir genç kız görür..Darcy Wallace..
Genç kız hayatının kumarını oynayıp kazanmıştı..Kansas'taki evini,işini kaybetmiş orayı terk ederek Las Vegas'a gelmişti..Fakat cebinde 9 dolar vardı bununla iki kere yemek yiyebilirdi..Ayakları ona bir jackpot makinesinin önüne kadar sürükler elindeki parayı makineye atarak kolu çeker...Bingooo..O da ne? Tam tamına 2 milyona dolara yakın bir para kazanır..
Ve o anda bayılır..Mac-Robert MacGregor'un kollarına hem de..
Milyoner olmuştur ama çok tecrübesizdir..Kızılderili reisi sandığı mekan sahibinin yardımlarını kabul eder..
Mac yardım etmeğe karar verdiği bu genç kızdan zaman geçtikçe etkilenmeye başlar Darcy ise buyurgan nişanlısından kaçtığı bu şehirde önce milyoner olur..Zamanla tanıdığı MacGregor ailesine ve Mac'e aşık olur..Para amaçlar için araçtır sadece o da uzun zamandır hayalini kurduğu yazarlığa soyunmaya karar verir..
Çok güzel bir seri ilk çıktığında serinin ilk kitabını ben çok sevmemiştim..Fakat seri devam ettikçe serinin müdavimi oldum herkese tavsiye ederim...


The MAcGregor Serisi Nora Roberts.
1.Kumarbaz Aşk
2.Kader Bağladı Bizi
3.Geçmişin Gölgeleri
4.Yalnız Adam
5.Paylaşılan Hayaller.
6.Alacakaranlık
7.Utangaç Mİlyoner

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder