22 Mart 2013 Cuma

Hayalimsin-Lisa Kleypas




Offf müthiştiiii:)) Bayıldım...Derek ve Sara çok güzeldi...Fahişeler tarafından büyütülmüş Derek Craven ve Küçük bir kasabada yaşayan yazar adayı Sara'nın hikayesi..Sert ve şok edici bir hikaye ama ben bu aralar böylesi sert hikayelere bayılıyorum:)))
Birbirleri ile karşılaşmaları çok sıradış idi..Genellikle erkekler kadınları hayatlarını kurtarır historical romanlarda ama bu romanda aksine ufak tefek yazarımız Sara Fielding kurtarıyordu ünlü kumarbaz Derek Craven'i...
Metresi terk edilmeyi hazmedemiyince ona böyle bir cezayı uygun görse de Sara yardıma muhtaç!!!bu genç adama yardım etti ve ona saldıran adamlardan birini vuruverdi:))
Şansa bakın ki vurduğu adam da günlerdir görüşmek için izini sürdüğü Derek Craven idi..Derek Craven esmer atletik yapoılı yeşil gözlü karizmatik kas yığını..Küçükken fahişe annesi tarafından doğrulduktan sonra terkedilip kaderine terk edilmiş..
İşte her şey bu geceden başlıyor..Hayatını kurtardığı bu genç adamdan küçük bir yardım istiyor Sara yazacağı roman için kaynak toplamasına izin vermek..Bu ne demek Derek'in dünyasına girmek demek..Derek bu küçük genç kadın da kendisi için bir tehlike hissetti elinden geldiğince uzak durmaya çalışsa da..Maalesef yeterli olamadı..Bu güzel ve tehlikesiz görünen melek Derek'in tüm hücrelerine sızmayı başardı...

Çok güzeldi:))) Tavsiye ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder